UAB „Eoltas” įmonių grupės trijų ketvirčių apyvarta Lietuvos rinkoje šiais metais išaugo 25 proc., o bendrovės pardavimai Latvijoje padidėjo 11 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai metais. Bendra UAB „Eolto” grupės apyvarta per šiuos tris ketvirčius pasiekė daugiau nei 62 mln. Lt. ir viršijo pernai metų trijų ketvirčių rezultatus beveik 23 proc.
UAB „Eoltas” komercijos direktoriaus Lietuvai Egidijaus Petrausko teigimu, įmonės pardavimų augimą lėmė įsibėgėję projektai Kaune bei teikiamų paslaugų kokybė – įmonė siūlo didelį kokybiškų prekių asortimentą, palankias kainas bei maksimaliai greitą prekės pristatymą. „Klientai pradeda įmone pasitikėti, jie atranda ne tik mūsų siūlomos produkcijos, bet ir darbo su vieningus standartus taikančia bendrove privalumus, – teigia E. Petrauskas. – Taip formuojasi platus lojalių klientų ratas, kurie savo pavyzdžiu pritraukia ir naujus klientus”.
Anot E. Petrausko, įtakos apyvartos augimui mūsų šalies rinkoje turėjo ir naujojo autopaslaugų centro sėkminga veikla. Šių metų sausio mėn. atidarytas bendrovės autopaslaugų centras „Viskas automobiliui” yra patogioje vietoje, jo plotas siekia 10 tūkst. kv. m ir tai yra didžiausias tokios paskirties kompleksas Lietuvoje. Anot komercijos direktoriaus Lietuvai, centras teikia visapusiškas autopaslaugas – nuo automobilių patikros ir remonto iki autodetalių pardavimo. „Dėl šių savo privalumų centras jau sulaukė ne tik Kauno, bet ir aplinkinių miestų gyventojų dėmesio”, – sako E. Petrauskas.
Anot UAB „Eoltas” komercijos direktoriaus Lietuvai, ateityje įmonės pardavimai turėtų augti 20 proc. „Ketiname atidaryti naujus įmonės padalinius Vilniuje, nuolat tobuliname paslaugų kokybę, plečiame geros kokybės prekių asortimentą”. Be to, slopsta sezoniniai svyravimai, veikiantys autopaslaugų rinką, nes plečiasi pastovių klientų ratas. Visa tai, anot jo, turėtų atnešti dar didesnę sėkmę kitąmet.
2005 metų gruodžio mėnesį Rygoje (Latvijoje) įkurtas automobilių remonto centras taip pat ženkliai prisidėjo prie bendros įmonės apyvartos augimo. Anot UAB „Eoltas” komercijos direktoriaus eksportui Gintauto Rožuko, įmonės pardavimų didėjimą šioje šalyje nulėmė naujos prekių linijos atidarymas bei ištobulinta prekių pristatymo sistema. „Pradėjome tiekti pigias, tačiau pakankamai kokybiškas prekes, kurių itin reikalauja Latvijos rinka, o pristatymo sistema patenkinti klientai tapo geriausia reklama įmonei”, – teigia G. Rožukas.
G. Rožukas prognozuoja, jog ir toliau UAB „Eoltas” įmonių grupės pardavimai Latvijoje turėtų augti. „Ketiname koreguoti kainas, atsižvelgdami į itin konkurencingą Latvijos rinką, taip pat tobulinsime filialo valdymą, siekdami savo veiklą padaryti dar produktyvesne”, – teigia G. Rožukas.