„Vilniaus prekybos” įmonių grupės bendrovės „Eurofarmacijos vaistinės”, valdančios didžiausią Lietuvoje „Eurovaistinių” tinklą, apyvarta per devynis šių metų mėnesius siekė 401 mln. litų – 33,7 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu, kai pardavimai, skelbiami su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM), sudarė 300 mln. litų.
Šių metų trijų ketvirčių apyvarta, pasiekta trijose šalyse, jau pralenkė visų 2005 metų apyvartą, kuomet ji buvo 369 mln. litų (su PVM), pranešė Eurofarmacijos vaistinės”.
„Spartų apyvartos augimą nulėmė mūsų pasirinkta kainų politika, siekiant išlikti mažiausių kainų lydere. Siūlydami žemas kainas, patrauklias reklamines akcijas ir ilgalaikes lojalumo programas šiemet „Eurovaistinėse” sulaukiame daugiau klientų”, – komentavo „Eurofarmacijos vaistinių” valdybos pirmininkas Ignas Staškevičius.
Pasak jo, įtakos rezultatui taip pat turėjo ir įmonės plėtra – naujų „Eurovaistinių” atidarymas ir esamų pertvarkymas į patrauklias savitarnos vaistines bei išskirtiniai projektai, tokie kaip didžiausios vaistinės atidarymas Klaipėdos „Akropolyje”.
„Didžiausia šalyje vaistinė neabejotinai tapo traukos centru ir ženkliai prisidėjo prie apyvartos augimo”, – teigė bendrovės vadovas. – „Planuojame po vieną tokią vaistinę turėti didžiuosiuose Lietuvos miestuose – jau po mėnesio atnaujinta didelė naujos koncepcijos vaistinė bus atidaryta Vilniaus „Akropolyje”, o kitų metų pradžioje tokia vaistinė bus ir Kauno „Akropolyje”.
Šiais metais „Eurofarmacijos vaistinės” Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje iš viso planuoja atidaryti 30 naujų vaistinių, investicijoms numatyta apie 18 mln. litų.
Dabar Lietuvoje veikia 200 „Eurovaistinių”, Estijoje – 14, o Latvijoje – 31 vaistinė.