„flyLAL” per pirmą š.m. pusmetį sumažino nuostolius daugiau nei 4 mln. lt lyginant su atitinkamu laikotarpiu 2005-aisiais. Be to š.m. birželį lyginant su praėjusių metų atitinkamu periodu aviakompanija „flyLAL” nuostolius sumažino net daugiau nei 16 kartų, o liepą planuoja gauti pelno.
„Šis pasiekimas – tai ilgo darbo rezultatas. Planavome, kad šiemet pradėsime gauti pelno o bendrai per visus metus turėsime teigiamą balansą. Iš pirmųjų šešių mėnesių rezultatų matome, kad einame teisinga linkme”, ” – teigė aviakompanijos generalinis direktorius Arūnas Griškėnas.
Pasak jo, „flyLAL” ir toliau sistemingai vykdant užsibrėžtus tikslus, kompanija iki metų pabaigos tikisi iki minimumo sumažinti bendrus nuostolius, o gal ir gauti pelno.
Anot A.Griškėno vasaros sezono rodikliai nuteikia optimistiškai, optimizavus skrydžių tvarkaraštį ir klientams pasiūlius rinkos naujoves – tiesioginius reguliariuosius skrydžius į Dubrovniką, Simferopolį, Antaliją, Stambulą ar Salonikus, jau per pirmąjį vasaros mėnesį aviakompanija sulaukė teigiamų rezultatų.
A.Griškėno teigimu, nors per š.m. 6 mėn. buvo įvykdyta 15 proc. mažiau reisų (2731) nei per atitinkamą 2005 m. laikotarpį bei sumažėjo bendras pervežtų keleivių kiekis, tačiau buvo daug efektyviau išnaudojamas orlaivių parkas.
Orlaivių užpildymas per 6 š.m. mėn išaugo 8 proc. ir pasiekė 64 proc., o birželio mėn. pasiekė 70 proc. arba 14 proc. daugiau nei pernai metų birželio mėnesį.
„Didesnį orlaivių užimtumą lėmė naujas keleiviams priimtinas skrydžių tvarkaraštis, efektyvesnis orlaivių parko naudojimas bei pakeista kainodarą. Todėl tampa vis aiškiau, jog atsisakyti iki privatizavimo buvusio pagrindinio valdymo principo – neapdairios plėtros – buvo sėkmingas sprendimas”, – teigė A.Griškėnas.
Pasak jo, sėkminga aviakompanijos veikla leido pagerinti ir aviakompanijos finansinius rezultatus: per pirmą š.m. pusmetį pirkėjų įsiskolinimas buvo sumažintas daugiau nei 6 proc., o investuojant į skrydžių saugą bei techninį aptarnavimą 11 proc. padidėjo atsargų apyvartumas. Be to kompanijos turto vertė nepakito ir išliko 90 mln. litų – panašiai, kaip ir 2005 m. birželio 30 dieną).
Aviakompanijos nepaskirstytas pelnas (nuostoliai) bendrovės balanse pagerėjo net 5,2 mln. Lt lyginant su tuo pačiu periodu pernai. Finansinės skolos sumažintos, grąžinta kreditų bei sumokėta palūkanų už daugiau nei 19,5 mln. litų.
Pasak A.Griškėno, sureguliuoti atsiskaitymai su prekių ir paslaugų tiekėjais, skolos jiems nedidėja, nors bendras apyvartumas yra ženkliai išaugęs.
„Bendrovė vykdo užsibrėžtus tikslus ir sėkmingai dirba nepaisant įvairių trukdžių, kuriuos periodiškai sukuria įvairios interesų grupės. Turime pasitvirtinę veiksmų planą, kurį įgyvendiname, o per ilgesnį periodą neatsisakome savo ambicijų tapti regiono lyderiais”, – teigė A.Griškėnas.
Pasak jo, per itin trumpą pereinamąjį laikotarpį buvo stabilizuota veikla, įdiegtos reikalingos sistemos. Viena labiausiai pasiteisinusių naujovių – internetinė bilietų pardavimo sistema. Be to sutvarkius kainodaros principus, aviakompanija pasiūlė vidutiniškai pigesnius bilietus, kurie kartais net pigesni nei siūlo taip vadinamos pigių skrydžių bendrovės. Buvo įvertinta sąnaudų struktūra ir nustatyti tikslai bei užduotys kaštų sumažinimui 2006 metams, kas tikėtina, leis dar efektyviau vykdyti veiklą.