Klaipėdos džiazo festivalio reklama pasieks Vilnių ir Ispaniją

Vakar džiazo klube „Kurpiai” surengtoje spaudos konferencijoje XII Klaipėdos džiazo festivalio organizatoriai užtikrino, kad džiazo šventė birželio 3-5 d. tikrai bus, priminė jos vyksmo vietas ir pristatė reklaminės kampanijos akcentus.

Klaipėdos pilies džiazo festivalio siela bei meninis globėjas Vytautas Grubliauskas patvirtino, jog paskutiniai šventės organizaciniai darbai vyksta sklandžiai. „Su visais atlikėjais pasirašytos sutartys, užsakyti visi kelionių bilietai. Kaip ir numatyta šį savaitgalį į Klaipėdą atvyks 170 atlikėjų iš 13 pasaulio valstybių”, – tikino festivalio globėjas.

V. Grubliauskas priminė visas XII Klaipėdos pilies džiazo festivalio vietas, nes jų šiemet dar daugiau. Tradiciškai pagrindine nemokamos džiazo fiestos scena išliks Teatro aikštė. Naktinės džiazo sesijos vyks „Kurpiuose” su vaizdo (be garso) transliacija į kiemelį. Naujos festivalio erdvės – tai Klaipėdos koncertų salė, kurioje įvyks pirmasis koncertas; „Meridiano” aikštė, kurioje vyks dieniniai Klaipėdos ir Vakarų Lietuvos atlikėjų džiazo koncertai; Muzikinis angaras grūdų sandėlyje prie Danės krantinės (už „Meridiano”) – jame vyks naktiniai koncertai jaunimui. Naujai atrastame Kretingos pranciškonų vienuolyno kieme šiemet skambės sakralinis džiazas, Klaipėdos džiazo fiestos aidas bus juntamas ir Palangoje, naujame klube „Balta varna”.

Muzikinę XII Klaipėdos pilies džiazo programą papildys menininkų grupės „Žuvies akis” audiovizualinė akcija „Džiazuojanti tapyba. Session 2” Kultūrų komunikacijų centro (buvusių Menininkų namų) kiemelyje, kuriame šiemet nebus naktinių koncertų. Atgimimo aikštėje festivalio metu veiks Nerijaus Jankausko fotografijų paroda po atviru dangumi „Akimirkos”, o Baroti galerija džiazo festivaliui skiria Sauliaus Kirvelos fotografijų parodą „Šviesa tyloje”. Ši paroda bus pirmoji šiemetinės džiazo šventės kregždė, ji atidaroma jau rytoj, birželio 1 d., 18 val.

Pasak festivalio globėjo V. Grubliausko, S. Kirvelos paroda „Šviesa tyloje” ir paskutinis šventės koncertas Teatro aikštėje – pasaulio muzikos projektas „Jazzkantine” puikiai parodo, koks platus ir įvairiapusis šiemetinio Klaipėdos pilies džiazo festivalio stilistinis spektras.

V. Grubliausko žmona Inga, šiemet laikanti Džiazo festivalio vairą, pristatė reklaminę festivalio naujovę. „Švyturys” šiemet tampa festivalio alumi, o festivalio rėmėja – UAB „Švyturys” – „Utenos alus” inicijuoja akciją „Geriausia, ką turime”. Akcijos esmė – Klaipėdos pilies džiazo festivalio publika išrinks geriausią šių metų šventės atlikėją. Koncertų vietose bus pastatytos balsadėžės, į kurias klausytojai galės įmesti užpildytus biuletenius.

Ypač daug dėmesio šiemet skirta festivalio savireklamos kompanijai. Visas XII Klaipėdos pilies džiazo festivalis bus transliuojamas internete. Apie Klaipėdos džiazo fiestą raštu, žodžiu ir vaizdu informuos ne tik Lietuvos žiniasklaida. Festivalį filmuos televizijos iš Kaliningrado, Ispanijos, su grupe „Jive Aces” į šventę atvyksta du Didžiosios Britanijos viešųjų ryšių atstovai. Naujovė savireklamos kompanijoje – festivalis bus reklamuojamas didžiuliuose reklaminiuose ekranuose Vilniuje.

Gausu šiemet ir kitos festivalio reklaminės atributikos – plakatų, skrajučių, katalogų, suvenyrinių skarelių, žiebtuvėlių, lipdukų ir panašių suvenyrų.

Jurga Petronytė

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Kultūra su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.