Oro uosto terminalui – kliūtys iš Vilniaus

Pasikeitimai Vyriausybėje gali pristabdyti keleivių terminalo pritaikymą Šengeno susitarimo reikalavimams

Kauno oro uostas, rengdamasis Lietuvos narystei Šengeno erdvėje, turi parengti terminalą, kad jame keleivius galėtų išskirti į dvi grupes, tačiau būsimus darbus gali sustabdyti netikėtas Finansų ministerijos raštas.

Kauno apskrities viršininko administracijos viršininko pavaduotojas Zigmantas Benjaminas Kazakevičius spaudos konferencijoje teigė, kad Finansų ministerija atsisakė skirti pinigų iš Vyriausybės rezervo oro uosto detaliojo plano rengimui.

„Be detaliojo plano nieko negalime daryti. Mums reikia apie 700 tūkstančių litų, o lėšų neturime. Vėl reikės ministerijose alkūnėmis prasimušinėti finansavimą”, – sakė Z.B.Kazakevičius.

Apskrities Regioninės plėtros departamento direktorius Arūnas Karlonas patvirtino, kad gautas raštas, jog Finansų ministerija nesutinka skirti 360 tūkst. litų detaliajam planui parengti.

„Vyriausybės nutarimu apskričiai buvo pavesta organizuoti detaliojo plano rengimą. Tai iš viso kainuotų 770 tūkstančių litų. Pirmajam etapui, t.y., topografinėms nuotraukoms ir geodeziniams matavimams, reikia 360 tūkst. litų. Jų tikėjomės iš Rezervo fondo, iš kurio skiriami pinigai svarbiems klausimams spręsti. Jeigu pinigų negausime iš Rezervo fondo, lieka jų tikėtis kitų metų biudžete. Tačiau tada prarasime daug laiko. Buvo suplanuota jau lapkričio mėnesį pradėti terminalo statybą”, – situaciją aiškino A.Karlonas.

Z.B.Kazakevičius sakė, kad dėl šio klausimo buvo asmeniškai taręsis su finansų ministru Zigmantu Balčyčiu, vėliau jam ir tuometiniam Ministrui Pirmininkui Algirdui Brazauskui kartu su susisiekimo ministru Petru Čėsna. parašė bendrą laišką. Jame pažymima, kad, laiku nespėjus įgyvendinti Šengeno susitarimo reikalavimų, nukentės ne tik Kauno, bet ir visos Lietuvos interesai.

Neoficialiomis žiniomis, manoma, kad neigiamas atsakymas iš ministerijos atėjo todėl, kad joje įvyko valdžių pasikeitimas. Tikimasi, kad naujasis ministras Algirdas Butkevičius šį klausimą išspręs palankiai Kauno oro uostui.

Kauno oro uostas šiuo metu turi 2 tūkstančių kv. m ploto keleivių terminalą, kuris yra per mažas. Pagal Šengeno susitarimo reikalavimus, terminale turi būti atskirti Šengeno erdvės ir kiti keleiviai. Tam ketinama pristatyti maždaug 3 tūkst. kv.m ploto priestatą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.