Žadėtos automobilių spūsčių mažinimo priemonės ir šiemet nebus įgyvendintos.
Į pajūrį nuosavomis mašinomis plūstelėję poilsiautojai vėl užkimšo uostamiesčio gatves.
Tačiau tik svajonėse ketinama sumažinti spūstis Tilžės gatvės ir abiejuose Baltijos prospekto žieduose.
Tilžės gatvės žiedą norima paversti keturšale sankryža. Pasak savivaldybės Transporto tarnybos vyriausiojo specialisto Vytauto Paukštės, įprasta šviesoforų reguliuojama sankryža yra perspektyvesnė.
Vienintelė išeitis pagyvinti eismą Baltijos žieduose yra statyti dviejų lygių sankryžą. Tačiau tam nėra pinigų.
Jakų žiedas nepriklauso miesto teritorijai. Jo likimą spręs Lietuvos automobilių kelių direkcija. Tačiau ir ji tik „mąsto”, kaip sumažinti spūstis.
Savivaldybė buvo gavusi ir netradicinį pasiūlymą airių pavyzdžiu žieduose eismą reguliuoti šviesoforais. Bet specialistai nepritaria tokiai naujovei, nes uostamiesčio žiedai yra per maži.
Į Baltijos prospekto žiedą įvažiavusios ilgos krovininės mašinos gali visiškai sustabdyti eismą ir net sukelti avariją.
Taip pat buvo siūlyta Jakų žiede įrengti vadinamuosius „gulinčius policininkus”. V.Paukštė teigė, kad tokios idėjos atsisakyta, nes eismas žiede dar labiau sulėtėtų.
Sunkusis transportas ir autobusai „gulinčius policininkus” per porą mėnesių sumuštų į asfaltą.
Savivaldybės Transporto tarnybos vedėjas Saulius Gudavičius teigė, kad šiek tiek spūstis didžiosiose uostamiesčio gatvėse galėtų sumažinti „žalioji banga”.
Tačiau jos neįmanoma įgyvendinti todėl, kad didžioji dalis šviesoforų yra pasenę, skirtingų gamintojų. Tokius šviesoforus sunku sureguliuoti, jie po keleto dienų vėl mirksi kuris sau.
Šiuo metu Klaipėdoje yra vienintelė „žalioji banga”, kuri veikia tik viena puse važiuojant Jūrininkų prospektu nuo laivų remonto įmonės.