Italijoje debiutuojantis naujasis „Ducato” pakeis savo sėkmingą pirmtaką, kurio per 25 metus (nuo 1981-ųjų) pasaulyje buvo parduota per 1,7 mln. vienetų. Pasak „Fiat Auto S.p.A.” atstovų Lietuvoje, naujasis „Fiat” komercinis automobilis pasižymės sumažėjusiais eksploatacijos kaštais, nes naujų technologinių sprendimų dėka „Ducato” degalų sąnaudos sumažės net iki 16%, o automobilio techninio aptarnavimo intervalai pailgės pusantro karto – net iki 45 000 km.
Pasak „Fiat” atstovų Lietuvoje, naujojo Ducato debiutas Lietuvoje planuojamas šių metų rudenį. Kurdami naujos kartos „Ducato” italai ypatingą dėmesį skyrė naujai variklių gamai bei technologinėms naujovėms. „Ducato” galės būti varomas trimis skirtingais naujos kartos dyzeliniais Multijet 16V varikliais: 2.2 l 100 AG, 2.3 l 120 AG ir 3.0 l 157 AG., atitinkančiais Euro 4 standartus.
Tikimasi, kad automobilių rinkose tvirtas pozicijas jam padės išsikovoti gerokai ir patogesnis nei pirmtako kėbulas: didesni ne tik išoriniai gabaritai, bet ir visi ratų bazės dydžiai, krovinių skyrius galės būti 7 skirtingų tūrių – nuo 8 iki 17 kub.m. Šiuo metu Italijoje pristatytas „Ducato”, kaip ir ankstesnysis, bus gaminamas kelių tipų: krovinis, specialios paskirties transporto priemonės įrengimui skirtas šasi arba keleivinis. Beje, naujojo „Ducato” bus gaminama ir nauja, net 4 tonų bendrosios masės versija, galinti vežti iki 2 t krovinį.
„Fiat” atstovų Lietuvoje teigimu, naujasis „Ducato” bus gerokai patogesnis ir krovos darbams: krovinių skyriaus slenkstis pažemintas iki 53 cm, o atstumas tarp ratų arkų padidintas iki 142 cm, o tai yra didžiausias matmuo šiame automobilių segmente.
„Ducato ne tik trauks akį, tačiau yra sukurtas taip, kad maksimaliai padidintų transporto priemonės funkcionalumą. Pavyzdžiui, automobilio bamperis yra specialiai padalintas į tris dalis, tokiu būdu užtikrinant mažesnius taisymo kaštus nedidelės avarijos atveju” – sako Asta Bagdonavičienė, „Fiat Auto S.p.A” atstovybės Lietuvoje direktorė.
Komercinio automobilio saugumą užtikrinti patikėta naujai stabdžių sistemai su visais diskiniais stabdžiais, ABS su EBD sistemoms, o kaip privalomas saugos elementas yra įrengtos vairuotojo saugos oro pagalvės. Priklausomai nuo pasirinktos versijos, jame gali būti įrengtos ir ASR bei ESP sistemos, šoninės bei keleivio saugos oro pagalvės ir kita.
Pasak atstovų Lietuvoje, kurdami naująjį „Ducato” italai gerokai pasirūpino vairuotoju bei keleivių komfortu. Ypatingas dėmesys buvo skirtas vairuotojo darbo vietos ergonomikai, jos komfortui. Nuo išorinio triukšmo izoliuota bei erdvi vairuotojo kabina prireikus gali būti paversta į mobilųjį biurą, kuriame gali būti įrengta pažangiausios garso bei informacinė sistemos.
„Fiat Ducato” šiuo metu Europoje užima antrąją, Lietuvoje – trečiąją vietas komercinės paskirties automobilių transporterių klasėje.