Populiariausi komerciniai kanalai – TV3 ir LNK, intensyviai besiruošdami naujajam rudens sezonui, prieš gerą savaitę suskubo informuoti visuomenę, jog ruošia naujus realybės šou, kurių turiniai beveik identiški. Jau greitai žiūrovai patys galės spręsti, kuri televizijos komanda sukurs geresnį projektą ir kuri bus profesionalesnė, ieškodama naujos muzikos žvaigždės.
Kas pirmesnis?
Kai dvi televizijos tuo pačiu metu ruošia panašius realybės šou, galima prisiminti seną posakį: „Geros idėjos tuo pačiu metu sklando ore”.
„Tiesa, jog mes rengiame panašius šou, – „Eteriui” sakė TV3 atstovė spaudai Rima Olberkytė. – „Realybės šou „Dangus” ruoštis pradėjome jau prieš penkis mėnesius, o pristatyti jį ketinome birželio pabaigoje”.
Paklaustas, ar situaciją, kai du komerciniai kanalai į eterį išleidžia panašius realybės šou, galima vadinti, jog „kažkas nuo kažko nusižiūrėjo”, LNK atstovas spaudai Gediminas Malaškevičius teigė: „Su šiuo projektu mes jau kuris laikas dirbame. Geros idėjos išties sklando ore. TV3 kažką panašaus jau yra dariusi – nesėkmingąjį „Holivudą”, kai bandė ieškoti talentų. O su šiais projektais situacija buvo tokia: sukūrėme realybės šou „Kelias į žvaigždes” klipą ir internete išspausdinome dalyvių atrankos anketas. Kitą dieną buvo išplatintas ir pranešimas spaudai. TV3 pranešimą spaudai paruošė iškart po to, kai pasirodė mūsų klipas ir anketa internete. Nežinau, kas nuo ko nusižiūrėjo. Spręskit jūs.”
G. Malaškevičiaus minčiai antrino ir LNK kūrybos direktorius Laurynas Šeškus. „Kelio į žvaigždes” idėją brandinome po realybės šou „Baras”. Pasirodžius mūsų klipui, TV3 išplatino pranešimą spaudai. Bet gal jie irgi taip planavo?..”
Suintriguota tokio LNK pasakymo, R. Olberkytė teigė: „Pranešimas spaudai apie didžiausią TV3 rudens sezono projektą buvo išplatintas pagal seniai paruoštą planą. Nieko mes nesivijome – darėme tai, ką privalėjome.”
„Turime profesionalią komandą”
„Realybės šou kūrimas, kaip ir bet kuris kitas TV projektas, neprasideda nuo paskutinę minutę sukurtų vaizdo klipų ir į internetą įmestos atrankos anketos”, – mintį tęsė TV3 atstovė spaudai. – Jis prasideda nuo profesionalios komandos formavimo. Iš LNK paruošto pranešimo spaudai galima spręsti, jog komandos jie dar neturi. Jie tik giriasi, kad „šou kurs realybės dramos „Baras” kūrybinė grupė”. Tuo tarpu mes esame neabejotinai stipriau pasirengę – „Dangaus” komandą sudaro profesionalai: Andrius Mamontovas, Violeta Riaubiškytė, Vytautas Šapranauskas, Gintaras ir Mindaugas Bendžiai, Juozas Statkevičius”.
Projektą apie jaunus ir talentingus žmones, kurie laisvę ir privatumą aukos už galimybę tapti tikromis scenos žvaigždėmis, TV3 televizijai dar vasario mėnesį pasiūlė gerai žinomi Lietuvos muzikos šou verslo atstovai – Giedrius Klimkevičius ir Justas Mamontovas.
Pasak R. Olberkytės, „Dangaus” organizatoriai stengsis, kad realybės šou dalyviai patektų į kuo realesnes situacijas, į kokias patenka žmogus, norėdamas tapti žvaigžde – nuo ėjimo pas prodiuserius, balso lavinimo, kūno gražinimo ir t.t.
Jau artimiausiu metu spaudoje ir TV3 interneto svetainėje pasirodys atrankos į realybės šou anketos. „Dalyvius taip pat atrinksime ir kartkartėmis lankydamiesi baruose, kuriuose vyksta įvairiausi karaokės konkursai, koncertuose, naktiniuose klubuose. Stebėsime, gal ten bus mūsų realybės šou tinkamų žmonių”, – teigė pašnekovė.
Paklaustas, su kokiomis asociacijomis siejamas realybės šou „Dangus” pavadinimas, prodiuseris G. Klimkevičius juokėsi: „Jūs galite įžvelgti ką tik norite. Mums dangus – žibančios žvaigždės. Tokios ir švies TV3 eteryje jau nuo rudens”.
Porą mėnesių besiruošdama realybės šou „Kelias į žvaigždes”, „Baro” kūrybinė grupė pramogų pasaulio žvaigždę rinks tris mėnesius. „Kas dirbs su žvaigždėmis, paaiškės prieš projekto pradžią. Šiuo metu vyksta derybos, renkami dalyviai”, – sakė LNK atstovas spaudai.
LNK konkuruoja, TV3 – ne
„Dangaus” prodiuseris G. Klimkevičius, paklaustas apie konkurencinės televizijos realybės šou, teigė: „Skaičiau LNK pranešimą spaudai, kuris buvo labai silpnas, tad ką jie tiksliai darys, nesupratau. Mūsų tikslas – atrasti muzikos žvaigždę ir sukurti aukščiausios kokybės muzikinį realybės šou. Kolektyvas, koks yra susibūręs dabar, gali garantuoti gerą muzikinį rezultatą”.
„Tiesą sakant, nelabai žinau, ką TV3 darys, – sakė LNK kūrybos direktorius L. Šeškus. – Manau, kad tarp „Kelio į žvaigždes” ir „Dangaus” konkurencija bus. Bet dėl to mūsų komandai dirbti bus tik smagiau”.
L. Šeškaus teiginiui pritarė ir atstovas spaudai G. Malaškevičius: „Mes visada konkuruojame su kitais kanalais. Konkurencija mūsų negąsdina. Ji – sveikas dalykas. Manau, jog „Kelias į žvaigždes” bus tikrai geras šou”.
„Mes LNK kanalui konkurencijos nejaučiame, – užsiminė TV3 atstovė spaudai R. Olberkytė. – Esame geriau pasiruošę”.
Auksė Bogužaitė
„Vakarų ekspresas”