Konkurentus pašiepiančių reklamų kūrėjai ir užsakovai prisipažįsta, kad taip mėgina apginti savo vartotojus, bet tokiuose reklamos karuose pergalės jie nesitiki
Viename populiariame reklaminiame filmuke televizijos žiūrovai raginami sukilti prieš „kosmines” sąskaitas teikiančius mobiliojo ryšio tiekėjus ir pasirinkti neva pigesnį ryšį siūlančią bendrovę. Tačiau konkurentai atsako ne mažiau linksmu filmuku: „Kosmines sąskaitas gauna tie, kurių mobilusis ryšys veikia tik kosmose”.
Pirmoje reklamoje – užuomina rinktis pigesnį, antroje – patikimesnį mobilųjį ryšį.
Patys reklamos specialistai prisipažįsta, kad tokiuose reklamos karuose dažniausiai stengiamasi apginti savo vartotojus.
Nors „Tele2” teigia, kad konkurentai sukūrė savo reklaminius klipus mėgdžiodami jų reklamas, „Ežio” reklamos kūrėjai aiškina, jog reklamos karų tikslas – ne kopijuoti, o apginti savus vartotojus.
„Vienam mobiliojo ryšio operatoriui aštrinant situaciją, kitam nesmagu matyti, kaip įžeidinėjamas jo prekės ženklas. Atsakydamos į tai įmonės parodo, kad galvoja apie savus vartotojus”, – kalbėjo „Leo Burnett Vilnius”, įmonės, kuriančios „Ežio” reklamas, kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas.
Petro Masiulio, „Tele2” generalinio direktoriaus, teigimu, matydami dvi besikivirčijančias įmones žmonės naudos gauna mažai. Jo manymu, tai panašu į muštynes mokykloje, kai gauja moksleivių stebi du besipešančiuosius.