„Alita” įsitvirtina kaimyninių šalių rinkose

Latvijoje vykusiuose „Merkurijaus 2005” apdovanojimuose maisto pramonės srityje metų lydere išrinkta didžiausia alkoholinių gėrimų gamintoja Lietuvoje, bendrovė „Alita” pardavimus kaimyninėje Latvijoje praėjusiais metais padidino net 70 procentų. Lietuvos ambasados Latvijoje bei Lietuvos prekybos rūmų įvertinimo jau antrus metus iš eilės sulaukusi akcinė bendrovė „Alita” šiemet ketina dar labiau stiprinti pozicijas Latvijoje bei aktyviai plėstis į kitos kaimynės – Lenkijos rinką.

„Augimui Latvijoje didelės įtakos turėjo sėkmingas bendradarbiavimas su „VP Market” tinklu, tolimesnei plėtrai jau šiais metais pasirašėme sutartį su Latvijos didmenine prekybos įmone „Greis logistika”, – teigė „Alitos” rinkodaros ir pardavimo direktorius Darius Vėželis.

Pasak D. Vėželio, didžiausio populiarumo kaimyninėje šalyje sulaukė alytiškių gaminamas putojantis vynas, degtinė „Premium Gera”, alkoholiniai kokteiliai „Mix”. „Džiugu, jog esant didelei konkurencijai sugebame pelnyti ir vartotojų, ir ekspertų pasitikėjimą”, – pabrėžė „Alitos” rinkodaros ir pardavimo direktorius.

Akcinė bendrovė „Alita” nekeičia planų šiais metais suaktyvinti eksportą ir į gerokai didesnės kitos kaimynės – Lenkijos rinką. Daugiausia dėmesio ketinama skirti putojančiam vynui, šampanui, brendžiui, konjakui – produktams, kurių pardavimai Lenkijoje pernai augo sparčiausiai.

Alytiškiai savo produkciją taip pat eksportuoja į Didžiąją Britaniją, Airiją, Suomiją, Ispaniją, Jungtinius Arabų Emyratus, Estiją, Vokietiją. Iš viso 2005 metais ,,Alitos” gaminių eksportas, palyginus su 2004 metais išaugo beveik 7,5 kartų – nuo 366. 979 EU iki 2. 742 mln. EU.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.