RAV4 sportinis modelis aiškiai išreiškia savo esmę dar labiau sportiškais priekiniu ir galiniu bamperiais, naujoviškomis radiatoriaus grotelėmis ir integruotais priekiniais rūko žibintais. Didesni oro ėmikliai sukuria tam tikras grubokas horizontalias linijas virš apsauginio skydo priekyje ir šias linijas vėliau pratęsia panašus apsauginis skydas gale.
Galinės automobilio dalies stilius taip pat agresyvesnis – duslintuvas integruotas į apsauginį skydą.
Aukščiausios klasės dyzelinis D-4D 180 variklis (177 DIN AG, kaip standartinė įranga) į šį automobilį montuojamas ne atsitiktinai. Tuo siekiama pagerinti RAV4 sportinio modelio važiavimo charakteristikas. Šis variklis išvysto net 204 DIN AG galią ir pasiekia net 450Nm sukimo momentą.
Sportiškam automobiliui reikia ir papildomo aušinimo. RAV4 sportiniame modelyje radiatoriaus grotelių konstrukcija pakeista, kapote įrengti papildomi oro ėmikliai orui paduoti į variklį.
Žiūrint iš šono, automobilis atrodo tikrai sportiškai. Automobilio šonai yra pažeminti siekiant geresnės aerodinamikos, o masyvūs 21 colio lengvojo lydinio ratai visiškai užpildo ratų arkas – visa tai išlaiko originalų RAV4 X dizainą. Priekinės yra galinės padangos yra 255/35 R21 dydžio.
Savaime suprantama, kad sportinį RAV4 reikia ir geriau stabdyti. Padidintus, perforuotus stabdžių diskus stabdo net 6 stabdžių cilindriukai priekyje ir 4 gale. Pakaba kietesnė ir pažeminta, amortizatoriai kietesni – jie suminkština netolygumus, pasitaikančius važiuojant.
Sodriai užtamsinti stiklai užtikrina visišką privatumą būnant automobilio viduje, o „skysto metalo” (angl. „Liquid Metal”) spalva dažomas tik RAV4 sportinio modelio kėbulas.