„New Vision” spartų augimą keičia investicijos į naujus produktus ir paslaugas

Informacinių technologijų mažmeninės prekybos ir pramonės įmonėms lyderė Baltijos šalyse „New Vision” (NV) pernai pasiekė 38,5 mln. litų apyvartą. Palyginti su 2004 metais, apyvarta išaugo daugiau nei 28%. Įmonės vadovai per ateinančius du metus neprognozuoja didelio apyvartos augimo, nes pagrindinis dėmesys bus skiriamas kokybei ir investicijoms į naujų produktų bei paslaugų kūrimą.

Pasak NV generalinio direktoriaus Evaldo Budvilaičio, 2005 m. NV pirmoji Lietuvoje užregistravo ir instaliavo beveik 1000 fiskalinių blokų su elektronine kontroline kasos juosta (EKKJ). „Šis faktas akivaizdžiai liudija apie sprendimo sėkmę. EKKJ daugiau nei 1,5 karto leidžia sutaupyti prekybininkų išlaidas, yra daug patogesnė saugojimui ir peržiūrai”,- teigia Evaldas Budvilaitis.

Vienas didžiausių praėjusių metų NV projektų – pakeista beveik 800 prekybos tinklo IKI kompiuterinių kasos sistemų. Naujosios sistemos yra gerokai patogesnės klientams ir sparčiausios Baltijos šalys, be to, pirmą kartą kasos ekranuose matoma ne tik pirkinių informacija, bet ir vaizdo reklama. Naudodami šią sistemą prekybininkai sutaupo lėšų ir vietos ant kasos stalo, nes toms pačioms funkcijoms atlikti nereikia pajungti papildomų periferinių įrenginių.

NV sėkmingai diegia mėsos perdirbimo įmonėms skirtą atsekamumo, gamybos ir logistikos valdymo programą „MeatMaster”. Per 2005 m. „MeatMaster” skerdyklos modulis įdiegtas daugiau nei 20 Lietuvos mėsos perdirbimo įmonių. „Utenos mėsoje” taip pat buvo įdiegtas ir logistikos bei atkrovimo modulis, kurio dėka galima valdyti gaminių ženklinimo ir komplektavimo pagal užsakymus procesą.

Sėkmingus projektus NV vykdo ir kitose Baltijos šalyse. Latvijos grindų dangos salonų tinkle „Parketa Centrs” įdiegta mažmeninės prekybos valdymo sistema WEBRETAIL ir „MS Navision” padėjo ne tik pakelti vidaus kontrolės procedūrų lygį, bet ir sutaupyti

apyvartinį kapitalą. Estijos mažmeninės prekybos sektoriuje NV kompiuterinės kasų sistemos buvo pritaikytos darbui su taros supirkimo automatais – netrukus ši patirtis pravers Latvijoje ir Lietuvoje.

Šiemet NV naujiems produktams kurti ketina investuoti apie 1,2 mln. litų, o taip pat aktyviai žengti į naują rinką – restoranų verslo valdymo sistemas. „Nauji produktai jau yra „susigulėję” galvose, o mūsų ilgamečio partnerio „Landsteinar Strenghur” patirtis ir produktas „LS HOSPITALITY” leis gerokai padidinti pridėtinę vertę klientams”, – sako Evaldas Budvilaitis.

Nuo 11,9 mln. litų apyvartos 2000 m. iki 38,5 mln. litų 2005 m. išaugusi ir Baltijos šalyse klientų aptarnavimo struktūrą sukūrusi įmonė tikisi gerų rezultatų ir šiemet. „Mes nesiekiame būti didžiausia IT bendrove Baltijos šalyse, tačiau aistringai trokštame būti geriausiais savo srityje, t.y. diegdami ir aptarnaudami sistemas mažmeninės prekybos ir pramonės sektorių klientams”, – pridūrė p. Budvilaitis.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.