„flyLAL” – punktualiausia Europoje

Aviakompanija „flyLAL” pripažinta punktualiausia 2005 m. Europos oro bendrove. Išskirtinį prizą vasario 16 dieną bendrovei įteikė Schiphol oro uostas, esantis Amsterdame.

Schiphol oro uostas analogiškus apvanojimus teikia kasmet, remdamasis fiksuojamais tiksliais lėktuvų atvykimo ir išvykimo laikais. „flyLAL” 2005 metais įvertinta kaip mažiausiai vėlavimų patyrusi Europos oro bendrovė.

Amsterdamo oro uosto paskaičiuotas aviakompanijos „flyLAL” lėktuvų atvykimo ir išvykimo punktualumo koeficientas pernai metais – 99,4 procento. Tai reiškia, kad iš 650 įvykdytų ir į stebėjimą įtrauktų bendrovės reisų užfiksuoti daugiausiai 4 neatitikimai nustatytam grafikui.

Amsterdame esantis oro uostas, kaip viena iš „flyLAL” skrydžių krypčių, yra pagrindinis jungiamasis taškas su aviakompanijos bendrojo kodo partneriais.

Pasak „flyLAL” vykdančiojo direktoriaus Sauliaus Stasiūno, gautas įvertinimas parodė, kad bendrovės palaikomi geri ryšiai su partnerinėmis bendrovėmis pirmiausia remiasi abipusėmis pastangomis maksimaliai vykdyti įsipareigojimus.

„Tikslus grafiko laikymasis yra ilgametis bendrovės ir joje dirbančių darbuotojų įdirbis, mokėjimas veikti komandoje ir įgūdžiai operatyviai reaguoti. Šis aspektas ilgainiui tapo tokiu, dėl kurio avialinijos palankiai vertinamos ne tik vartotojų, bet partnerių pozicijos”, – sakė jis.

Aviakompanija „flyLAL” kartu su bendrojo kodo partneriais per oro uostą Amsterdame vykdo maršrutus į daugiau nei į 550 skirtingų miestų.

2005 metais per minėtąjį oro uostą „flyLAL” skraidino beveik 83.000 keleivių, o vidutinis lėktuvų užpildymas siekė beveik 60 procentų.

S. Stasiūno teigimu, srautas per Amsterdamo oro uostą ateityje augs. „Kasmet šia kryptimi pirmyn ir atgal keliauja vis daugiau klientų. Remiantis šia tendencija, 2006-iems metams numatomas skrendančiųjų per Amsterdamo oro uostą augimas”, – teigė jis.

Manoma, jog kitąmet galima tikėtis pasiekti 75 proc. „flyLAL” lėktuvų, skrendančių į Amsterdamo oro uostą ir atgal, užpildymo. Keleivių srautų augimas prognozuojamas ir kitomis bendrovės aptarnaujamomis kryptimis.

„Aviakompanijai svarbu teikti kokybiškas paslaugas savo klientams, todėl toks aptarnavimo aspektas, kaip punktualumas, akylai kontroliuojamas ne tik Amsterdamo kryptimi”, – teigė S. Stasiūnas.

Pasak jo, po bendrovės privatizavimo buvo intensyviai investuojama į paslaugų kokybės gerinimą bei klientų patogumą. Prieš mėnesį įdiegtos internetinės bilietų pardavimo sistemos pagalba bilietų nupirkta daug daugiau nei įprastai, todėl lėktuvų užpildymas šį sezoną neabejotinai bus didesnis.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.