Dėl nuostolių atlyginimo į Žalų registravimo centrą jau kreipėsi apie 1500 telšiškių

Nuo pirmadienio ryto iki šiandienos 11 val. į Telšiuose veikiančio didžiausiai Europoje energetikos paslaugų kompanijų grupei „Dalkia” priklausančios bendrovės „Litesko” bei „Lietuvos draudimo” Žalų registravimo centrą jau kreipėsi apie 1500 nuo šilumos tiekimo avarijos nuketėjusių telšiškių. Daugiau nei 800 gyventojų patys atvyko į Respublikos g. 18 įsikūrusį centrą, taip pat beveik 600 anketų jau atsiųsta paštu.

Dar virš 70 anketų ,gyventojų pageidavimu, buvo išplatinta tiesiai į telšiškių butus – čia vyko kitos „Dalkia” įmonės Lietuvoje „Vilniaus energija” specialistų komandos, kurios padėjo nuo avarijos nukentėjusiems gyventojams patirtus nuostolius registruoti jų namuose. Nemokamu pagalbos telefonu 8 800 28080 kreipėsi apie šimtą telšiškių.

Anot „Vilniaus energijos” komercijos direktoriaus Rimanto Germano, atsakingo už žalų kompensavimo organizavimą nuo avarijos nukentėjusiems Telšių gyventojams, visos iš telšiškių gautos anketos nedelsiant perduodamos „Lietuvos draudimo” ekspertams, kurie vertina patirtus nuostolius.

„Norėtume paskatinti Telšių gyventojus nedelsti ir užpildyti žalos registravimo anketas. Kuo anksčiau jos bus pristatytos ekspertams bei įvertintos, tuo operatyviau telšiškiams bus išmokėtos piniginės kompensacijos. Noriu dar kartą patikinti, kad nukentėjusiems mūsų klientams draudikai atlygins visus patirtus nuostolius, tad rekomenduojame juos fiksuoti”, – sakė R. Germanas.

R.Germanas telšiškiams rekomenduoja patį patogiausią anketų pristatymo būdą – jų siuntimą paštu, o kilus klausimams atvykti į Žalų registravimo centrą arba skambinti nemokama pagalbos telefono linija.
Kiekvieną potencialiai nukentėjusį „Litesko” klientą Telšiuose taip pat pasiekė laiškas su anketa, kurią bendrovė prašo užpildyti, aprašyti avarijos metu patirtus nuostolius ir siųsti arba atnešti į Žalų registravimo centrą (pašto išlaidos apmokėtos). Kartu su anketa „Litesko” klientus pasiekė informacija su avarijos likvidavimo metu dažniausiai užduotais klausimais dėl žalos atlyginimo ir atsakymais į juos. Žalų registravimo centras (Respublikos g. 18, Telšiai, LT-87333), pagalbos telefonas (8 800 28080) ir 20 „Vilniaus energijos” specialistų komanda, konsultuojanti gyventojus jų namuose, dirba pirmadieniais – šeštadieniais nuo 8 iki 22 valandos.
Siekdama palengvinti gyventojams padarytą žalą, „Litesko” avarijos metu nukentėjusiems klientams nepateiks sąskaitų ne tik už šilumos energiją bei namų vidaus sistemų priežiūros paslaugas sausio mėnesį, bet ir savo lėšomis padengs karšto vandens tiekimo išlaidas. Ši iniciatyva bendrovei kainuos apie 2 mln. litų. „Lietuvos draudimas” kompensuos avarijos metu padidėjusias gyventojų išlaidas elektros energijai ir gamtinėms dujoms.
Šilumos ūkio tinklų nuomos sutartį su Telšių miesto savivaldybe didžiausiai Europoje energetikos paslaugų kompanijų grupei „Dalkia” priklausanti bendrovė „Litesko” pasirašė 2000 metų rugsėjo mėnesį ir per 15 metų nuomos laikotarpį įsipareigojo investuoti daugiau nei 20 mln. litų. „Litesko” mieste jau modernizavo daugiau kaip 30 proc. pasenusių šilumos trasų, renovavo per 300 šilumos punktų. Į šiuos darbus bendrovė jau investavo daugiau nei 16 mln. litų.

„Litesko”

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.