Pusė milijono klientų pasirinko partnerystę su „NORD/LB Lietuva” banku

AB banko „NORD/LB Lietuva” finansinėmis paslaugomis besinaudojančių klientų skaičius viršijo pusę milijono. Penki šimtai tūkstantoji sutartis buvo sudaryta Klaipėdoje, o jubiliejiniu banko klientu tapo 29 metų uostamiesčio gyventoja, kuri nusprendė iš banko imti būsto kreditą.

Nuo 2005-ųjų metų pradžios banko „NORD/LB Lietuva” klientų būrys padidėjo penktadaliu. Spartų banko klientų skaičiaus didėjimą lėmė dėmesys klientams, konkurencingos banko teikiamų paskolų palūkanos, racionali kainodara ir galimybė gauti visas finansines paslaugas iš vienų rankų.

„Nuosekliai didėjantis banko „NORD/LB Lietuva” klientų skaičius rodo, kad mūsų pastangos siekiant, jog klientas aiškiai pajustų konkrečią finansinę bendradarbiavimo su banku naudą, pasiteisina. Dabar mūsų pagrindė užduotis yra kasdieniu darbu įrodyti, kad jų pasirinkimas yra teisingas”, – sakė Werner Schilli, banko ,,NORD/LB Lietuva” prezidentas ir valdybos pirmininkas.

Išaugęs klientų skaičius, optimistiniai jų lūkesčiai dėl šalies ekonomikos bei asmeninių finansinių perspektyvų buvo vienos iš svarbiausių priežasčių leidusių bankui „NORD/LB Lietuva” paskolų portfelį per 2005 m. padidinti 51 proc. iki 3,77 mlrd. litų. Negalutiniais duomenimis, per 2005 metus banko „NORD/LB Lietuva” paskolų portfelis gyventojams padidėjo 59 proc. iki 1,49 mlrd. litų, o kreditų verslui portfelis išaugo 46 proc. iki 2,28 mlrd. litų.

Siekdamas, kad banko paslaugos atitiktų besikeičiančius klientų poreikius, „NORD/LB Lietuva” kasmet vykdo klientų pasitenkinimo banko paslaugomis tyrimą. Gruodžio mėnesį viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės TNS Gallup TNS bendrovės atliktos reprezentatyvios apklausos rezultatai rodo, kad klientų palankumą bankui „NORD/LB Lietuva” labiausiai lėmė kainos ir teikiamų paslaugų kokybės santykis, vadybininkų dėmesingumas klientams bei skaidraus ir atviro banko įvaizdis. Aptarnavimo kokybės gerinimui bankas mažiausiai tris kartus per metus pats atlieka taip vadinamą „Slaptojo pirkėjo” tyrimą, kurio metu vertinami vadybininkų gebėjimai kokybiškai teikti paslaugas klientams.

Pasak p. W. Schilli, atsižvelgus į klientų pageidavimus, šiemet bankas ir toliau investuos į klientų aptarnavimo tinklo modernizaciją bei internetinės bankininkystės paslaugų prieinamumą. Siekdamas populiarinti patogesnį ir pigesnį elektroninį atsiskaitymų būdą, bankas vien šiemet numato įrengti 20 naujų infoterminalų kuriais klientai, kurie neturi interneto ryšio namuose, galės atlikti visas įprastas bankines operacijas. Tokie terminalai jau yra įrengti 30 banko skyrių ir poskyrių visoje šalyje.

Bankas „NORD/LB Lietuva” turi 86 klientų aptarnavimo padalinius ir 138 bankomatus visoje Lietuvoje. Bankomatų tinklas yra sujungtas su SEB Vilniaus banko bankomatų tinklu, kur klientai gali pasiimti grynuosius pinigus tomis pačiomis sąlygomis kaip ir banko „NORD/LB Lietuva” bankomatuose.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.