Vienas produktyviausių režisierių pasaulyje Stevenas Spielbergas pasirinko keistą savo naujausio filmo ” Miunchenas” reklamos strategiją. Lietuvoje kitų metų sausio 27 d. pradedamo rodyti filmo jis nusprendė tiesiog… nereklamuoti! Priešingai nei buvo šią vasarą pristatant ” Pasaulių karą”, šįkart S. Spielbergas nedalys šimtų interviu, nerengs pompastiškos filmo premjeros ir apskritai vengs užuominų, jog filmas gali pretenduoti ” Oskarui”. Teigiama, jog nebus surengta netgi tradicinė ir Holivude tokia įprasta spaudos konferencija, kurioje režisierius pristato savo filmą bei dalija interviu. S. Spielbergas pasirinko išties drąsią taktiką – jis nori, kad filmas kalbėtų pats už save. O filmo siužetas yra išties sukrečiantis ir daug pasakantis… Pagal tikrus faktus pastatytas ” Miunchenas” atkuria tragiškus 1972 m. Miuncheno olimpiados įvykius, kai teroristai pagrobė Izraelio sportininkus. Nepavykus deryboms, teroristų šturmas baigėsi visų įkaitų mirtimi, o Izraelis pradėjo žudikų medžioklę. Tačiau jų bausmė už nežmonišką nusikaltimą bus ne mažiau kruvina…
Kategorijos
- Aplinkosauga
- Augintiniai
- Ekonomika
- Informacinės technologijos
- Interjeras
- Įvairenybės
- Justicija
- Kinas
- Kultūra
- Laisvalaikis
- Lietuvoje
- Medicina
- Mityba
- Mokslas
- Moterims
- Nuomonė
- Pasaulyje
- Politika
- Psichologija
- Receptai
- Renginiai
- Šeima ir namai
- Specialistai konsultuoja
- Sportas
- Statyba
- Švietimas
- Transportas
- Vaikai
- Vyrams
- Žiniasklaida