Itališkas finalas

Praėjusį savaitgalį Italijoje vyko tarptautinis „Rok Cup” finalas, kuriame dalyvavo ir šeši (3 „Rok” ir 3 „Rok-Junior” klasėse) Lietuvos kartingo lenktynininkai. Iš viso varžybose dalyvavo 94 sportininkai iš 20 pasaulio šalių.

Didžiausios viltys iškovoti prizinę vietą buvo siejamos su Kazimieru Vasiliausku, kuris dar prieš varžybas buvo nuvykęs į šią trasą ir treniravosi. Deja, nors kvalifikacijoje („Rok-Junior”) Kazimieras iškovojo aštuntą vietą, pusfinalyje aukščiau pakilti nepavyko, o finale finišavo dešimtoje vietoje. Nors, turint galvoje didžiulę konkurenciją, tai puikus rezultatas, visgi lenktynių išvakarėse tikėtasi kiek aukštesnių pasiekimų. Juolab kad po šių varžybų vykusiose ROK „Bridgestone Cup” varžybose Kazimieras užtikrintai iškovojo pirmą vietą. Analizuodami šiuos dalykus Lietuvos delegacijos vadovai spėjo, kad startą oficialiose lenktynėse kiek komplikavo tai, jog Kazimiero kartas svėrė 8 kilogramais daugiau, nei reikėjo.

Kiti du mūsų „Rok-Junior” dalyviai Edvardas Skridaila ir Aurimas Gvozdas, kaip ir tikėtasi, buvo finišavo vidutiniokų grupėje: Edvardas iškovojo 23-iąją, o Aurimas – 29-ąją vietą.

ROK klasėje jau pačioje pradžioje gerokai nustebino Jonas Gelžinis, kuris treniruočių metu važiavo greitai ir stabiliai, o kvalifikacijoje buvo penktas. Beje, tokį pat laiką kvalifikacijoje pasiekė ir šių lenktynių nugalėtojas iš Šveicarijos Kenas Alemanas. Tačiau vėliau, nepaisant greito Jono tempo, pakilti aukščiau nepavyko. Tiek pusfinalyje, tiek finale J.Gelžinis finišavo dešimtas.

Truputį prasčiau, bet sekėsi ir Martynui Griškai, kuris nuolat sekė J.Gelžinį atsilikdamas tik keliomis pozicijomis. Tačiau finalinio važiavimo pradžioje pateko į daugelio sportininkų susidūrimą, sulankstė vairo traukę ir tęsti lenktynių nebegalėjo. Už finalo ribos liko Marius Gabrijolavičius, kuris paguodos „Vroom Cup” važiavime iškovojo 7 vietą. Beje, jam pritrūko vienos pozicijos, kad užliptų ant apdovanojimų pakylos (taurėmis ir įvairiais prizais buvo apdovanojami pirmi 6 lenktynininkai).

Buvo akivaizdu, kad mūsų sportininkams, o ypač tik prieš keletą metų pradėjusiems lenktyniauti, trūko patirties lenktyniaujant itin didelėje dalyvių grupėje ir tokioje trasoje, kur dėl neįprastai gero sukibimo su trasos paviršiumi per greitai įvažiavus į posūkį, mašina pradeda važiuoti dviem ratais ir gali apsiversti. Akivaizdu, kad jei Lietuvoje būtų bent viena panašaus lygio trasa ir mūsų lenktynininkai turėtų galimybę treniruotis, po kelerių metų tikrai būtų kam ant aukščiausio garbės pakylos laiptelio mojuoti Lietuvos trispalve.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.