Prieš metus įvestas naujas aviacijos bendrovės „Scandinavian Airlines” reisas Kopenhaga – Palanga – Kopenhaga su kaupu pasiteisino: per pirmuosius metus šiuo maršrutu SAS lėktuvai iš viso gabeno apie 50 tūkst. keleivių, o augant keleivių srautui prieš du mėnesius skrydžių į Palangą skaičius buvo padidintas nuo 7 iki 13 per savaitę.
„Šiais metais tai pats sėkmingiausias SAS produktas Baltijos regione, nes skrydžiai tarp Palangos ir Kopenhagos yra labai patogūs ir keliaujantiems verslo reikalais, ir vykstantiems poilsiauti. Kita vertus, skrydžių grafikai patrauklūs ir atskristi į Lietuvą, ir išvykti iš šalies”, – sakė SAS generalinė direktorė Baltijos ir NVS šalių regionui Elisabeth Milton Hemmingsen.
Iš Palangos į Kopenhagą skridusių keleivių srautas nuosekliai didėjo kiekvieną mėnesį nuo pat šio reiso įvedimo. Šių metų spalį šiuo maršrutu SAS skraidino beveik 4200 keleivių – penkis kartus daugiau negu 2004-ųjų lapkritį. Pirmąjį reiso eksploatavimo pusmetį keleivių srautas į Kopenhagą sudarė kiek daugiau kaip 8000, o antrąjį pusmetį – jau 18,5 tūkstančio.
Siekdama aptarnauti sparčiai didėjantį keleivių srautą tarp Danijos sostinės ir Vakarų Lietuvos regiono, SAS grupė nuo šių metų rugsėjo 2 dienos pridėjo antrąjį SAS reisą iš Kopenhagos į Palangą. Dėl to dabar per savaitę vykdomi šeši papildomi SAS skrydžiai į Palangą. Iš viso šiuo metu maršrutu Kopenhaga – Palanga – Kopenhaga SAS lėktuvai skrenda 13 kartų per savaitę.
„Šiuo maršrutu skrendančių keleivių srautas pastebimai auga nuo pat praėjusiųjų metų pabaigos, kai SAS pradėjo skraidyti į Palangą. Įvesdami naują reisą mes suteikėme keleiviams daugiau galimybių rinktis skrydžio laiką ir lanksčiau planuoti savo kelionę”, – sakė SAS atstovybės Lietuvoje ir Latvijoje vadovė Rūta Jucienė.
Pasak jos, papildomi SAS skrydžiai yra labai patogūs iš Kopenhagos toliau keliaujantiems žmonėms, nes iš ryto atskridus į Danijos sostinę galima rinktis daugumą iš Kopenhagos oro uosto į įvairiausius pasaulio miestus skrendančių lėktuvų.
Reisą į Palangą aptarnauja du SAS laineriai: 50 keleivių talpinantis reaktyvinis CRJ ir 72 vietų turbopropelerinis „DeHavilland Dash-8 Q400”. Bilietas į vieną pusę kainuoja nuo 150 litų, be oro uosto mokesčių.
Be šio maršruto, dabar SAS, bendradarbiaudama su partnere „airBaltic”, iš Vilniaus siūlo reisus į Berlyną, Kopenhagą, Dubliną, Hamburgą, Helsinkį, Miuncheną, Londoną, Oslą, Rygą, Taliną ir Vieną.
SAS yra pirmoji užsienio aviacijos bendrovė, pradėjusi reguliarius skrydžius į Vilnių. Sostinės oro uoste pirmasis SAS lėktuvas nusileido 1992 metų sausio mėnesį.
SAS turi 206 lėktuvus, kuriais pernai iš viso skraidino 32,4 mln. žmonių. Per tris šių metų ketvirčius „SAS Group” aptarnautų keleivių skaičius siekė 25,9 mln., tai beveik 5 proc. daugiau negu pernai tuo pačiu laikotarpiu.
SAS grupės pajamos pirmąjį 2005 metų pusmetį siekė 29 mlrd. Švedijos kronų (10,8 mlrd. litų). Tai 4,8 proc. daugiau negu prieš metus.
SAS yra viena iš tarptautinio aviacijos bendrovių susivienijimo „Star Alliance” steigėjų. Ši grupė buvo įkurta 1997 metais ir dabar jungia 16 įvairių šalių įmonių, tarp kurių – tokie pasaulinės aviacijos rinkos gigantai kaip „United Airlines” (JAV), „All Nippon Airways” (Japonija) ir „Lufthansa” (Vokietija).
„SAS Group”