Vakar uostamiesčio ugniagesiai bei medikai buvo sukelti ant kojų – Šilutės plente esančioje degalinėje išsiveržus dujoms įvyko sprogimas ir kilo gaisras.
UAB „Valstina” degalinėje, esančioje Šilutės pl. 113, incidentas įvyko apie 15.28 val. Anot nelaimės liudininkų, ugnis įsiplieskė meistrui keičiant degalinės įrangos manometrą.
Netyčia išsiveržė dujos, o netrukus pliūptelėjusi liepsna iškilo net aukščiau greta degalinės buvusio lietaus stogelio.
Į įvykio vietą operatyviai atvyko Klaipėdos priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos bei greitosios medicininės pagalbos ekipažai. Ugnis buvo greitai užgesinta, o nukentėjęs darbuotojas išvežtas į ligoninę.
Meistras nukentėjo nežymiai – apdegė veidą ir plaukus. Jis atsisakinėjo medikų pagalbos. Beje, būtent darbininko dėka gaisrą pavyko operatyviai likviduoti – jis nepasimetė ir nurodė, kur yra sklendė.
Anot ugniagesių, gaisras užgesintas per pusantros minutės nuo atvykimo. Kiekviena degalinė esanti padidinto pavojaus zona, tad nemažas pavojus kilo ir šį kartą.
Gesinant liepsnas imtasi atsargumo priemonių – gaisravietėje dirbant ugniagesiams policija buvo sustabdžiusi automobilių eismą netoli degalinę.
Beje, degalinės rezervuaras buvo pilnas dujų, tad buvo sunku ir prognozuoti galimas pasekmes, jei nebūtų pavykę laiku užgesinti ugnies. Po sprogimo viena degalinės įrangos detalė rasta net už 300 metrų nuo įvykio vietos.
Prie apdegusios degalinės tuoj po įvykio vis dar budėjo gaisrininkai, o sutrikusį vadybininką nesibaigiančiais klausimais dėl nuostolių atlyginimo kankino nusivylęs klientas – klaipėdietis Artūras Seinorius.
Vyriškis „Vakarų ekspresui” pasakojo, jog tuo metu, kai kilo gaisras, laukęs į jo BMW dujų pripilti turėjusio degalinės darbuotojo. Šiam kažką remontuojant sprogimas ir įvyko. Jį lydėjimo liepsnos pliūptelėjimas.
A. Seinorius sakė išsigandęs, todėl nebežinojęs, ką daryti – bėgti šalin ar į šoną patraukti automobilį. BMW vairuotojas pasirinko pastarąjį variantą. Nors ir labai rizikuota, tačiau nuostolių išvengti nepavyko – apdegė transporto priemonės bamperis.
Mašinos šeimininkas nenorėjo girdėti degalinės vadybininko pasiūlymo dėl nuostolių kreiptis į draudimo bendrovę. Nors šis teigė, kad degalinė esanti apdrausta, tad ir klientui turėtų būti atlyginta žala, prieš tai apie įvykį pranešus policijai, vairuotojas reikalavo, vadybininkas pats pasirūpintų nuostolių atlyginimu.
Žaneta Skersytė