Daugiausia investicijų į skrydžio saugą ir keleivių aptarnavimą per ateinančius kelerius metus numačiusios „Lietuvos avialinijos” (LAL) iki kitų metų Vasaros skrydžių sezono planuoja modernizuoti orlaivių parką ir telkia specialistus.
Oro bendrovė ketina parduoti du nuosavus „Boeing 737-200 Advanced” lėktuvus ir įsigyti vieną modernų „Boeing 737-500” orlaivį.
„Pastarąjį orlaivį nusprendėme įsigyti siekdami didesnio komforto keleiviams bei mažindami sąnaudas. „Boeing 737-500” naudoja žymiai mažiau degalų nei „Boeing 737-200″, mažesni ir jo techninės priežiūros kaštai”, – sakė „Lietuvos avialinijų” generalinis direktorius Vidas Žvinys.
Šiuo metu LAL keleivius skraidina penkiais nuomojamais „Boeing 737-500” lėktuvais. Vieną „Boeing 737-200 Advanced” orlaivių, pakrikštytą Stasio Girėno vardu, bendrovės Technikos departamentas (nuo šiol – „LAL Technics”) modernizavo pagal dabartinius ES reikalavimus. Apie du su puse milijono litų kainavusios investicijos jau atsipirko. Šiuo lėktuvu atliekami ir reguliarieji, ir užsakomieji reisai.
Užtikrinant maksimalią skrydžio saugą, visuose „Lietuvos avialinijų” orlaiviuose yra įrengta moderni navigacijos įranga, susidūrimo su kitais lėktuvais prevencijos, perspėjimo apie pavojingą suartėjimą su žeme bei kitos sistemos.
Per 14 veiklos metų į skrydžių saugą LAL investavo daugiau nei 120 mln. litų. Siekdama ir toliau išlaikyti aukščiausiu skrydžio saugos standartus, per ateinančius penkerius metus į šią sritį bendrovė ketina investuoti dar 30 mln. litų bei telkia geriausius specialistus: į aviakompanijos valdybą buvo išrinktas „Lietuvos avialinijų” Kokybės valdymo grupės vadovas Vilmantas Vaclovas Mažonas, oro bendrovės Technikos departamento direktoriumi tapo Andrejus Belotelovas.
„Turime puikius specialistus ir modernią techninę bazę. Tai įvertino ir Technikos departamentą nuolat audituojančios tarptautinės komisijos – esame sertifikuoti pagal naujausius Europos Sąjungos standartus.
Džiaugiamės nuolat augančiu užsakovų skaičiumi – tai dar vienas mūsų patikimumo ir aukštos darbų kokybės įrodymas – bet pagrindinį dėmesį skiriame LAL orlaivių priežiūrai”, – sakė „LAL Technics” vadovas A. Belotelovas.
„LAL Technics” dirba apie 200 patyrusių lėktuvų aptarnavimo specialistų. Nuo 2003 metų kitoms oro bendrovėms techninės priežiūros paslaugas teikiantis „Lietuvos avialinijų” padalinys kasmet didina paslaugų apimtis.
Per pirmąjį 2005-ųjų pusmetį Technikos departamentas atliko daugiau nei dešimties kitų aviakompanijų orlaivių bazinės techninės priežiūros darbus, įskaitant ir sudėtingiausią – D-patikrą. Per pirmąjį kitų metų ketvirtį „LAL Technics” planuoja užsakovų lėktuvams atlikti penkias – C-lygio (antro pagal sudėtingumą) patikras. Kitų oro bendrovių orlaivių techninė priežiūra padeda LAL kasmet uždirbti milijonus litų papildomų pajamų.
Šiuo metu „Lietuvos avialinijų” Technikos departamento paslaugomis naudojasi Latvijos, Prancūzijos, Rusijos, Vokietijos, Baltarusijos oro bendrovės.
„Lietuvos avialinijos”