Lietuvos įvaizdžio kūrimo konkurse – 6 dalyviai

Lietuvos įvaizdžio formavimo strategijos konkurse, finansuojamame valstybės lėšomis, sulaukta šešių dalyvių. Manoma, kad daugelis jų yra sudarę konsorciumus.

„Galiu pasakyti, kad gavome šešis projektus. Dabar bus nagrinėjama, ar jie atitinka reikalavimus”, – Eltai sakė Vyriausybės kanceliarijos Informacijos ir komunikacijos departamento direktorius Kęstutis Jankauskas.

Konkurse dalyvauja konsorciumas, kurį sudaro viešųjų ryšių agentūros „Viešųjų ryšių partneriai”, „KPMS ir partneriai”, „Baltijos viešųjų ryšių grupė”, reklamos agentūros „DDB Vilnius” bei „Garage 4×4”, taip pat rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų agentūra „TNS Gallup”.

Manoma, kad valstybės užsakymas domina ir kitus didžiuosius Lietuvos viešųjų ryšių bei reklamos rinkos dalyvius.

Tik prasidėjęs konkursas jau kelia kai kurių potencialių jo dalyvių nepasitenkinimą. Advokatų kontora „Soloveičikas, Markauskas, Aviža” antradienį išplatino viešą pareiškimą, kuriuo pranešė, jog kai kurios konkurso sąlygos yra abejotinos.

„Kliento atskleisti nenorėčiau – mūsų pateiktos informacijos kol kas pakanka”, – Eltai sakė advokatas Laimonas Markauskas. Jis taip pat nekomentavo, ar dėl konkurso rezultatų bus kreipiamasi į teismą.

Reikalaujama, kad konkurso dalyvio apyvarta per pastaruosius trejus metus būtų ne mažesnė nei 1 mln. litų.

Ši sąlyga kelia kai kurių mažesnių rinkos dalyvių pasipiktinimą. „Soloveičikas, Markauskas, Aviža” advokatų teigimu, milijoninės apyvartos sąlyga esą pažeidžia nediskriminavimo ir lygiateisiškumo principus, ji neturėtų būti vienintelis kriterijus vertinant finansinį stabilumą, taip pat sprendžiant, ar bendrovė bus pajėgi įgyvendinti projektą.

2005-08-23 12:29

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.