Mobiliųjų kompanijų užsakomieji straipsniai – meškos paslauga užsakovui

Tiek atvirti, tiek paslėpti užsakomieji mobiliojo ryšio kompanijų straipsniai spaudoje – neefektyvūs, rodo „Omnitel” užsakymu atlikti tyrimai.

Siekiant išsiaiškinti, kiek veiksmingi užsakomieji straipsniai, buvo atlikti du tyrimai: bendrovė „Cission” vertino, kiek ir kokios reklamos Lietuvos žiniasklaidoje skiriama kiekvienai mobiliojo ryšio kompanijai, o bendrovė „Reklamos tyrimai” atliko reprezentatyvią apklausą, kiek gyventojų atpažįsta paslėptą reklamą ir kaip ją vertina.

„Naudodami užsakomuosius straipsnius įmonių komunikacijos padalinių ir ryšių su visuomene agentūrų darbuotojai apgaudinėja patys save. Tyrimai rodo, kad užsakomieji straipsniai komunikacijos efektyvumą padidina labai nedaug. Be to, dauguma skaitytojų užsakomuosius straipsnius atpažįsta ir juos vertina neigiamai”, – teigė „Omnitel” komunikacijos vadovas Darius Maikštėnas.

Tyrimų duomenimis, griaunamas mitas, kad kompanija, neperkanti užsakomųjų straipsnių, bus nepastebėta žiniasklaidoje.

Be to, jie parodė, kad vartotojai pastebi paslėptą reklamą – 66,3 proc. apklaustųjų teigė atpažįstą užsakytus, o 55,7 proc. – ir paslėptai užsakytus reklamos straipsnius. Juos 43,3 proc. apklaustųjų vertino neigiamai.

Įvertinus spalio-gruodžio mėnesių mobiliojo ryšio operatorių komunikacijos efektyvumą, pastebėta, kad didžiausią įtaką vartotojams turėjo paprasta komunikacija, o ne paslėpta reklama. Bendrovės, kuri užsakė 25 proc. visų spaudoje pasirodžiusių ir apie ją pasakojančių straipsnių, reklamos efektyvumas padidėjo 10 proc., o kompanijos, užsakiusios net 65 proc. tokių straipsnių – tik 26 procentais.

„Mūsų tikslas – ne ką nors gėdinti ar atskleisti”, – pristatydamas tyrimo rezultatus sakė D. Maikštėnas, atsisakęs įvardinti, kokių mobiliojo ryšio kompanijų reklama spaudoje buvo stebima.

Jis teigė, kad „Omnitel” jau prieš pusantrų metų atsisakė paslėptos reklamos ir nieko dėl to neprarado bei kvietė kolegas prisijungti prie jų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.