Beveik pusė (47 proc.) Lietuvos gyventojų pritaria alkoholio reklamos draudimui.
Tai parodė Sveikatos apsaugos ministerijos užsakymu tyrimų bendrovės RAIT praėjusių metų pabaigoje atlikta apklausa.
Remiantis jos rezultatais, mažiau nei trečdalis (30,7 proc.) respondentų teigė, kad alkoholinių gėrimų reklamos draudimui nepritartų, o šiek tiek daugiau nei penktadalis apklaustųjų tvirtos nuomonės šiuo klausimu neturėjo.
Labiausiai alkoholio reklamos draudimą palaiko Šiaulių (54,6 proc.) ir Vilniaus (53,7 proc.) gyventojai.
Minėtos reklamos draudimą palaiko 56,5 proc. moterų ir beveik 40 proc. vyrų.
Labiausiai alkoholio reklamos draudimą palaiko 65-74 metų amžiaus respondentai (beveik 59 proc.). Taip pat daug pritariančių draudimui yra tarp 35-44 metų amžiaus (51,8 proc.) bei 55-64 metų amžiaus (51,6 proc.) apklaustųjų.
Mažiausiai alkoholio reklamos draudimą palaiko 15-24 metų šalies gyventojai – tie, kurių sveikatos bei alkoholio vartojimo mažinimo ir yra siekiama alkoholio reklamos draudimu. Iš jų 37,3 proc. pasisako už reklamos draudimą, o 35,6 proc. teigia, kad alkoholio reklamos drausti nereikėtų.
Alkoholinių gėrimų reklamos draudimui labiausiai pritaria aukštąjį ir aukštesnįjį išsilavinimą turintys respondentai – atitinkamai 55,4 proc. ir 51,2 proc. visų apklaustųjų. Daugiausia nepalaikančių alkoholio reklamos draudimo yra tarp tų, kurie turi vidurinį išsilavinimą (35,1 proc.), taip pat daug prieš reklamos draudimą pasisakančių yra tarp bedarbių (44,6 proc.) ir mažesnių miestelių gyventojų (33,3 proc.).
O KURIU CIA KLAUSE,MANES TAI -NE