Tele-vizijos paviliotas?

Po daug triukšmo sukėlusios pergalės šokių turnyre „Šok su žvaigžde“, verslininkas Vladimiras Romanovas gali turėti savo televiziją.

Informacija apie tai, kad vienas turtingiausių šalies žmonių, verslininkas, bankininkas, futbolo klubų savininkas, o neseniai ir vieno TV šou pagrindinio prizo laimėtojas V.Romanovas taip susižavėjo televizijos galimybėmis, kad nusprendė investuoti į vieną regioninę stotį, pasirodė atslūgus šventiniam maratonui. Nors naujiena ir sklinda iš lūpų į lūpas, tačiau oficialiai ji iki šiol nėra patvirtinta, todėl išsiaiškinti, ar V.Romanovas tikrai perka Kaune programą transliuojančią „PūkasTV“, ėmėsi LŽ.

Nori būti nacionaliniu

Tiesa, LŽ susisiekus su garsiu verslininku, jis pareiškė, kad kalbėti neturįs laiko, mat sėdi lėktuve. „Jeigu tik vienas klausimas. „Pūkas“? Na, gera televizija, bet nieko daugiau negaliu pasakyti. Aš jos nepirkau ir neperku“, – dienraščiui atsakė V.Romanovas ir pasiteisinęs, kad orlaivio palydovė tuoj atims telefoną, pokalbį nutraukė. Klausimas apie ketinimus dalyvauti politikoje taip ir liko ore.

Kęstutis Pūkas, vadovaujantis UAB „Pūkas“, kuri valdo ir to pačio pavadinimo TV kanalą ir dvi visoje Lietuvoje transliuojančias radijo stotis, dar 2007-jų pabaigoje prabilo apie tai, kad bendrovė sausio gale dalyvaus konkurse gauti skaitmeninės televizijos transliavimo licenciją ir tapti nacionaliniu transliuotoju. Tuomet jis tik patvirtino, kad jam priklausanti bendrovė dėl investicijų derasi su bankais, vienas jų yra V.Romanovui ir jo šeimai priklausantis Ūkio bankas. Ar situacija jau pasikeitė, ir „Pūko“ savininkai keisis? „Ne, tikrai dar nieko nepardaviau. Kalbu apie tai, kad reikia investicijų, o jos įmanomos, jei pavyktų laimėti skaitmeninį kanalą“, – sakė dienraščiui K.Pūkas. Ir pridūrė, kad iš savo sukurtos ir valdomos bendrovės nesitrauktų, net jei ir sulauktų investuotojų. Į šiuo metu laisvus tris skaitmeninės televizijos dažnius pretenduoja 4 bendrovės. Neoficialių šaltinių teigimu, tiesiogiai nei V.Romanovas, nei Ūkio bankas į UAB „Pūkas“ neinvestuotų – tam, neva, būtų sukurta nauja bendrovė. Tvirtinama, kad investicijų sulauktų ne tik televizija, bet ir abi radijo stotys.

Regioninė „Pūko“ televizija ir anksčiau domino verslininkus. Dar 2006-siais apie ketinimus pirkti ją galvojo kitas žinomas Kauno verslininkas Augustinas Rakauskas, tačiau netrukus jis įsigijo UAB „Žinių radijas“. „Žiniasklaidos priemonės domina verslininkus, tačiau tikrai nenoriu tikėti, kad TV juos gali dominti kaip politinė tribūna“, – tikino regioninės televizijos vadovas. LŽ duomenimis, „Pūko TV“ domina ir kelis įtakingus Kauno politikus. Neoficialiai tarp jų įvardijamas ir vienas buvęs miesto meras.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Įvairenybės su žyma , , , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.