„Tez Tour” spalio pardavimai du kartus didesni nei pernai

Didžiausias ir sparčiausiai augantis tarptautinis kelionių organizatorius ,,Tez Tour” šių metų spalį pasiekė 13 mln. litų arba 91 proc. didesnę apyvartą nei pernai spalį, kuomet bendrovės apyvarta sudarė 6,8 mln. litų.
Pasak M. Laivio, vien spalį ,,Tez Tour” keliones rinkosi beveik 7 tūkst. poilsiautojų, t.y. beveik dvigubai daugiau nei praėjusių metų analogišku laikotarpiu, kuomet su ,,Tez Tour” poilsiavo 3,6 tūkst. keliautojų, o sėkmingus spalio mėnesio rezultatus bendrovės vadovas linkęs sieti su naujais kelionių pasiūlymais bei papildomų skrydžių į Egipto kurortus įvedimu.
,,Bendrovės augimą siejame su kryptinga bendrovės politika rinkai siūlant inovatyvius kelionių produktus bei stipria orientacija į aptarnavimo kokybę”, – teigia ,,Tez Tour” vadovas Martynas Laivys.
Įmonės vadovo teigimu, bendrovės apyvarta šiemet sausio – spalio mėnesiais pasiekė 112 mln. litų apyvartą, t.y. 62 proc. didesnę nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai ji siekė 69 mln. litų bei yra gerokai didesnė nei prognozuota metų pradžioje.
M. Laivio teigimu, spartų įmonės augimą metų eigoje lėmė aktyvi tarptautinė plėtra, kuri sąlygojo palankesnius užsienio partnerių pasiūlymus visai įmonių grupei bei naują paslaugų kainodarą.
Populiariausiomis šalimis, tarp keliautojų šiemet ir toliau išliko Egiptas bei Turkija. Kelionėmis į Egiptą susidomėjimas išaugo net 88 proc., lyginant su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu, tuo tarpu į Turkiją – 43 proc.
Pasak jo, per pirmus dešimt šių metų mėnesių su ,,Tez Tour” keliavo beveik 56 tūkst. poilsiautojų, o t.y. net 47 proc. daugiau palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, kuomet poilsiauti su „Tez Tour” vyko daugiau nei 38 tūkst. poilsiautojų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.