Saugi pakuotė – be pirštų atspaudų

Sidrą ar alų ne visada malonu gerti iš tokios skardinės, kurią lietė kiti pirkėjai ar prekybos centrų darbuotojai. Kai kurie alkoholinių gėrimų gamintojai randa būdų, kaip šią problemą išspręsti, ir į rinką tiekia saugesnes pakuotes.

Nusipirkę gėrimą skardinėje retai jį perpilame į taurę ar bokalą. Tad gurkštelėdami iš skardinės pirmiausia gėrimu nuo jos paviršiaus nuplauname dulkes ir kitus nešvarumus. Arba turime ieškoti, kur skardinę rūpestingai nuvalyti.

Tačiau gėrimų gamintojai randa išeičių, padedančių apsaugoti gėrimų mėgėjus nuo rūpesčių, viena jų – folija apsaugota skardinė. Iš tokios taros gėrimus ragaujantys vartotojai gali būti ramūs, kad folija uždengto indo viršus švarus, ir šią apsaugą nuplėšus tiesiai iš skardinės gerti yra saugu.

Su folija – saugiau

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktoriaus pavaduotojas negyvūninio maisto klausimams Zenonas Stanevičius LŽ teigė, kad apsauga nuo dulkių ir įvairių nešvarumų prekei suteikia pridėtinės vertės. „Vartoti niekieno neapčiupinėtus, neapdulkėjusius produktus yra kur kas maloniau ir, žinoma, saugiau”, – įsitikinęs Z.Stanevičius.

AB „Ragutis” prekybos ir marketingo direktorius Dalius Rutkauskas sutinka, kad alaus ir sidro mėgėjai vertina ne tik gėrimo kokybę, bet ir tai, iš ko jis geriamas.

„Brazilijoje jau penketą metų naudojamos skardinės, ant kurių dedama apsauginė folija, Lietuvoje tokį skardinių standartą, pagal kurį skardinė uždengta apsaugine folija, pradėjome naudoti prieš trejus metus”, – LŽ pasakojo D.Rutkauskas.

Jis pabrėžia, kad toks įpakavimas labiausiai vertinamas tų pirkėjų, kurie tausoja savo sveikatą. D.Rutkauskas primena, jog ši alkoholinių gėrimų bendrovė rodė iniciatyvą, kad ir kiti rinkos dalyviai atkreiptų dėmesį į vartotojų poreikius.

Lietuvos gydytojų asociacijos prezidentas Liutauras Labanauskas LŽ teigė, kad ne visi gamintojai susimąsto, jog vartojant gėrimą iš skardinės, prieš tai jos nenuvalius, galima susirgti infekcine virškinimo trakto liga.

Gydytojas sako, kad gamintojas, rinkai tiekiantis produkciją saugiose pakuotėse, ne tik užsitikrina pranašumą konkurencinėje kovoje, jis parodo ir rūpestį dėl vartotojo sveikatos.

„Nusipirkęs gėrimą žmogus retai pagalvoja, kad prieš vartojant reikėtų nuvalyti skardinę, ypač vasarą, kai norisi kuo greičiau numalšinti troškulį. Tad tokį sumanymą kaip folija uždengta skardinė sveikatos požiūriu galima vertinti tik teigiamai”, – aiškino L.Labanauskas.

Pirkėjas neturi mokėti daugiau

„Ragučio” prekybos ir marketingo direktorius sako, kad tokius apsauginius skardinių „dangtelius” ši bendrovė įsigyja Estijoje, kur ir pilstomi lengvieji alkoholiniai gėrimai. „Kiekvienas vadinamasis dangtelis bendrovei kainuoja kelis centus, tačiau galutinei sidro ar alaus kainai tai neturi įtakos – pirkėjas neturi mokėti papildomai už tai, kad gėrimą geria saugiai”, – tvirtino D.Rutkauskas.

Šiuo metu beveik visi „Ragučio” gėrimai pilstomi į skardines su apsaugine folija.

Populiariausio „Ragučio” sidro „Fizz” rinkos dalis 2007 metų rugpjūčio-rugsėjo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo nuo 13,7 iki 18,1 procento.

Remiantis „AC Nielsen” tyrimais, alaus skardinėse rinka šalyje praėjusių metų rugpjūčio-rugsėjo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu šiais metais, padidėjo nuo 7,2 iki 13,7 procento.

Lietuvos aludarių asociacijos duomenimis, „Ragutis” užima 10 proc. šalies alaus rinkos.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.