Devyniolika „Maximos” tiekėjų kol kas nedidins prekių kainų

Devyniolika didžiausio šalies mažmeninio prekybos tinklo „Maxima” tiekėjų ir gamintojų nutarė nekelti prekių kainų. Tinklą valdanti „Maxima LT” pranešė, kad to pasiekta po šios savaitės derybų su tiekėjais.

Ketinimus kelti kainas atidėjo didieji duonos gamintojai, iki metų pabaigos nebrangs ir didžiųjų mėsos gamintojų produkcija. Dalies savo produktų kainas 5 proc. sumažino „Arvi kalakutai”. Planuotą kainų kėlimą sustabdė ir jogurtų tiekėja „Dorena”, šaldytos kulinarijos – „Tavijuta” ir „Restera”, pieno gaminių – „Varėnos pienelis”, kepinių – „Angolita”. Be to, ypač svarbus susitarimas su miltų gamintoja „Malsena”. Nors grūdai pasaulinėje rinkoje brangsta, kitą savaitę šios bendrovės miltų produktai „Maximos” parduotuvėse kainuos 10 proc. pigiau.

Pasak „Maxima LT” korporatyvinio marketingo direktoriaus Giedriaus Juozapavičiaus, per šią savaitę bendrovė gavo tik kelis pranešimus apie tiekėjų ketinimus kelti kainas, vietoj anksčiau įprastų kelių dešimčių.

Vis dėlto šią savaitę nepavyko susitarti, ir kainas pakėlė visi majonezo gamintojai – „Vesiga”, „Veiverių skonis”, Vilniaus majonezo gamykla, Kėdainių konservų fabrikas, kečupo ir padažų gamintojas „Suslavičius Feliksas”, taip pat „Naujoji Rūta”. Bulvių traškučius ir saldainius pabrangino „Kraft Foods Lietuva”, o „Vilniaus pergalė” nusprendė šiuo metu produkcijos kainų nekelti. Minėtų prekių kainų šuolio pirkėjai dar nepajus, nes „Maxima” parduotuvėse jos kol kas nesikeis.

Be anksčiau minėtų gamintojų, dalį savo produkcijos pabrangino „Rokiškio sūris” ir populiaraus jogurto „Danone” importuotojas „Eugesta”.

Anot G. Juozapavičiaus, derybos su tiekėjais intensyviai vyksta ir toliau.

Šią savaitę „Maxima LT” pranešė savo sąskaita sumažinusi daugiau nei 1000 pavadinimų prekių kainas. Vidutiniškai 10 proc. atpigo mėsos gaminiai, pieno produktai, žuvys ir kiti maisto produktai, be to, kai kurios kainos sumažintos ir ne maisto prekėms.

„Maxima LT” per tris šių metų ketvirčius Baltijos šalyse ir Bulgarijoje pasiekė 5,731 mlrd. litų (1,7 mlrd. eurų) apyvartą – 27,5 proc. didesnę nei tuo pačiu laikotarpiu pernai (4,496 mlrd. litų). Lietuvoje „Maxima LT” pardavimai išaugo 27 proc. Bendrovė skelbia, kad šiemet ji planuoja pasiekti apie 7,8 mlrd. litų, arba 20 proc. didesnę, apyvartą nei pernai, kai ji sudarė 6,27 mlrd. litų.

Šiuo metu Lietuvoje ir užsienyje „Maxima” valdomam prekybos tinklui priklauso daugiau kaip 370 prekybos centrų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

2 atsiliepimai į "Devyniolika „Maximos” tiekėjų kol kas nedidins prekių kainų"

  1. x

    💡 Ketinimus kelti kainas atidėjo didieji duonos gamintojai… tai kad jau pakėlė

  2. AS

    NU NESUPRANTU KA CIA DAR GALIKELTI,KAD IR TAIPVISKAS SUKELTA IR APIE KOKI CIA KOVOJIMA SU KAINOM DAROMA,NU NESUPRANTU

Komentuoti: AS Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.