Bendrovė „News Corp“ pašiurpusi nuo Gruzijos televizijos stoties užpuolimo

Žiniasklaidos magnato Ruperto Murdocho (Ruperto Merdoko) bendrovė „News Corp.“, valdanti Gruzijos televizijos kanalą „Imedi“, penktadienį pavadino „apskritai papiktinančiu“ ginkluotos policijos įsiveržimą į šią stotį, kuriai buvo padaryta „labai didelė“ žala.
Gruzijos specialiosios pajėgos trečiadienio vakarą įsiveržė į šią televizijos stotį, suguldė jos darbuotojus ant grindų ir laikė pridėję ginklus prie galvų, o paskui sudaužė įrangą ir nutraukė perdavimo signalą, pranešė įvykio liudininkai.

„Du šimtai žmonių, nežinau kas jie tokie buvo, policijos pajėgos ar banditai, įėjo į televizijos stotį, neparodė jokių dokumentų, nepaaiškino, kodėl jie čia“, – „News Corp.“ direktoriaus pavaduotojas Martinas Pompaduras telefonu pasakojo naujienų agentūrai „Reuters“.

„Neturiu supratimo, kas jiems davė leidimą, gal kas nors vyriausybėje, aš manau. Jie nuniokojo stotį, nuniokojo kontrolės postą, sudaužė įrangą, jiems aiškiai buvo duotos instrukcijos taip elgtis“, – sakė M.Pompaduras.

„Imedi“, plačiai nušvietusi antivyriausybinius protestus, kol kas neveikia. Kadangi prezidentas Michailas Saakašvilis paskelbė 15 dienų nepaprastąją padėtį, transliuoti žinias leidžiama tik vyriausybinei žiniasklaidai, taip pat uždrausti dideli mitingai.

TAI KELIA DIDELĘ NUOSTABĄ

M.Pompaduras teigė, kad „News Corp.“ buvo labai nustebinta tokio Gruzijos vyriausybės veiksmo, kadangi M.Saakašvilis laikomas proamerikietišku lyderiu, o „News Corp.“ yra JAV bendrovė. JAV prezidentas George’as W. Bushas (Džordžas Bušas) M.Saakašvilio valdomą Gruziją yra pavadinęs „demokratijos švyturiu“.

„Tai buvo vienintelis nepriklausomas balsas šalyje, tad visiška nesąmonė, kad šis vyrukas (M.Saakašvilis) turėtų jaustis taip nesaugiai ir galvoti, jog reikia tokiu kraštutiniu būdu susidoroti su žiniasklaida, kuri pateikia kartais jam nepatinkančias žinias“, – kalbėjo bendrovės atstovas.

„Imedi“ įkūrėjas ir savininkas yra Gruzijos milijardierius magnatas Badris Patarkacišvilis, svarbiausias opozicijos veikėjas, norintis M.Saakašvilio valdymo pabaigos.

„News Corp.“ yra stoties bendrasavininkė, bet B.Patarkacišvilis praėjusį mėnesį suteikė „News Corp.“ įgaliojimą vieneriems metams valdyti jo turimas akcijas, taigi R.Murdocho bendrovė iš esmės visiškai kontroliuoja šią televiziją.

Tuo tarpu artimas M.Saakašvilio bendražygis ir parlamento narys Giga Bokerija naujienų agentūrai „Reuters“ sakė: „Nors „Imedi“ valdo „News Corp.“, ją vis dar kontroliuoja Patarkacišvilis“.

„Imedi“ televizija aiškiai kurstė įtampą gatvių protestų metu. Patarkacišvilis šią stotį naudojo savo asmeniniams tikslams“, – sakė G.Bokerija.

M.Pompaduras tvirtino, kad stoties skleidžiamos naujienos buvo subalansuotos.

„Mes esame už nuosaikių, teisingų, nepriklausomų naujienų pateikimą, o tai reiškia, kad kartais kritikuojamas ir prezidentas. Dėl to žmonėms ir gali pasirodyti, jog mes palaikome Rusijos pusę“, – sakė jis.

Žmogaus teisių gynimo organizacijos paragino M.Saakašvilį kuo greičiau sugrąžinti į eterį „Imedi“ ir kitą opozicinę žiniasklaidą. Penktadienį Gruzijos parlamentas ignoravo šiuos raginimus ir pritarė nepaprastosios padėties paskelbimui.

Pasak M.Pompaduro, „Imedi“ šiuo metu net labai norėdama negalėtų išeiti į eterį, kadangi stočiai padaryta didelė žala.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Pasaulyje su žyma , , , , , , , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.