Brangstantis pienas Lietuvos nesuvienijo

Per visą šalį nuvilnijęs raginimas boikotuoti vietos gamintojų pieno produkciją vartotojų palaikymo nesulaukė.

Anot didžiųjų prekybos tinklų atstovų, praėjusios savaitės, kai buvo skelbiamas boikotas, prekyba lietuviškais pieno produktais niekuo neišsiskyrė iš kitų.

„Pirkimo įpročiai nepasikeitė – kiek pirko, tiek ir pirko”, – sakė bendrovės „Maxima LT” atstovė ryšiams su visuomene Viktorija Jakubauskaitė.

Jai antrino ir UAB „Rimi Lietuva” atstovė ryšiams su visuomene Raminta Stanaitytė-Česnulienė:”Mes domėjomės, sekėme prekybą kiekvieną dieną – nepasijautė visiškai.”

Prekybą pieno gaminiais savaitę prieš boikotą ir jo metu stebėjo ir prekybos tinklas „Iki”. Anot šio tinklo komunikacijos direktoriaus Tomo Vaišvilos, jokių pokyčių nepastebėta, gal tik 1 proc. svyravimas, tačiau šioks toks svyravimas būna ištisus metus.

Raginimas nepirkti lietuviškų produktų nemažai žmonių rugsėjo pabaigoje pasiekė elektroniniu paštu. Nenustatyti autoriai kvietė kaip įmanoma labiau apriboti lietuviškų pieno produktų pirkimą ir taip išreikšti protestą dėl jų branginimo.

Paskelbus šią akciją gamintojai nepabūgo. Tuomet jie teigė, kad pieno produkcijos brangimą galėtų sustabdyti nebent pasaulinis boikotas, o jis esąs neįmanomas.

Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro duomenimis, nuo praėjusių iki šių metų rugsėjo pieno produktai brango nuo 12,3 iki 34,9 proc.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.