Pirmą kartą nepriklausomai ir visapusiškai bus vertinama sostinės mokyklų veikla

Pirmą kartą Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu atliekamas mokyklų veiklos kokybės vertinimas sostinės Antakalnio vidurinėje mokykloje ir Vasilijaus Kačalovo gimnazijoje.

Išorės audito tikslas – skatinti mokyklos tobulėjimą. Dvejose Vilniaus mokyklose dvi skirtingos išorės vertintojų komandos atliks mokyklos veiklos kokybės vertinimą: nagrinės mokyklos strateginį planą, mokyklos veiklos programą, ugdymo proceso dokumentus, stebės pamokas, kasdien veiklą aptars su mokyklos administracija, mokytojais.

Iki mokyklos išorės vertinimo pradžios Steigėją atstovaujantis Švietimo skyrius bei audituojamų mokyklų administracijos atliko parengiamuosius darbus: steigėjas aprašė konkrečios mokyklos pasiekimus, išskirtinumą, aprašė kokią pagalbą teikė per artimiausius praėjusius metus, mokyklos parengė ir išsiuntė vertintojams ugdymo proceso dokumentus – ugdymo planą, pamokų tvarkaraštį, dalykų programas mokyklų išorės veiklos vertinimui. Savaitę dirbsiantys nešališki išorės vertintojai neturi interesų vertinamose mokyklose, yra kitų savivaldybių švietimo specialistai. Jie paskutinę audito mokykloje dieną mokyklos mokytojų bendruomenei pristatys išorės vertintojų komandos išvadas – ne mažiau kaip 10 mokyklos stipriosios veiklos sričių ir ne daugiau kaip 5 tobulintinas veiklos sritis. Vertintojų komanda per 21 kalendorinę dieną turi parengti išorės audito ataskaitos projektą ir pateikti jį mokyklai. Mokyklos gali patikslinti audito ataskaitos projektą per 4 darbo dienas. Galutinė ataskaita parengiama per 36 kalendorines dienas po išorės vertintojų komandos išvykimo. Galutinė ataskaita pateikiamos ne tik mokyklų bendruomenėms, bet ir Steigėjui – Vilniaus miesto savivaldybei.

Tai pirmas kartas kai nepriklausomai bei visapusiškai vertinama mokyklų veikla, viešai pateikiama mokyklų veiklos vertinimo ataskaita. Iki šiol mokyklos veiklos kokybę vertino pati mokyklos bendruomenė.

Šiais mokslo metais dar bus vertinama 17 Vilniaus miesto savivaldybės bendrojo lavinimo mokyklų – gimnazijos, vidurinės ir pagrindinės mokyklos, darželiai-mokyklos.

Mokyklų veiklos kokybės vertinimu užsiima Nacionalinė mokyklų išorės vertinimo agentūra.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Švietimas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.