Vienintelės Baltijos šalyse specializuotos kalakutienos gaminių bendrovės „Arvi kalakutai” pardavimai per šių metų aštuonis mėnesius išaugo iki 39,1 mln. litų. Tai yra 93 proc. daugiau nei pernai per tokį patį laikotarpį.
Pasak „Arvi kalakutų” direktoriaus Audriaus Banio, pardavimų augimą daugiausiai lėmė žymiai išaugęs produkcijos vartojimas Lietuvoje bei padidėjęs eksportas. Bendrovės pardavimai Lietuvoje išaugo 83 proc., eksportas – 128 proc.
A. Banio teigimu, kalakutienos vartojimas pastaraisiais metais auga ir populiarumu vejasi jautieną. Tyrimų duomenimis , kalakutieną arba jo gaminius bent kartą per mėnesį valgo 37 proc. Lietuvos gyventojų, jautieną – 43 proc. Kalakutieną dažniausiai perka dirbantys didmiesčių gyventojai, gaunantys aukštesnes pajamas. Beveik pusė kalakutienos pirkėjų nurodo perkantys kalakutieną ar jos gaminius dėl jos sveikumo, liesumo, kita pusė pirkėjų renkasi šią mėsą dėl jos ypatingo skonio.
Kategorijos
- Aplinkosauga
- Augintiniai
- Ekonomika
- Informacinės technologijos
- Interjeras
- Įvairenybės
- Justicija
- Kinas
- Kultūra
- Laisvalaikis
- Lietuvoje
- Medicina
- Mityba
- Mokslas
- Moterims
- Nuomonė
- Pasaulyje
- Politika
- Psichologija
- Receptai
- Renginiai
- Šeima ir namai
- Specialistai konsultuoja
- Sportas
- Statyba
- Švietimas
- Transportas
- Vaikai
- Vyrams
- Žiniasklaida