Aviatoriai aerodromą gina anoniminiu „kompromatu“

Kauno aviatoriai, nesutinkantys, kad dalis istorinio Kauno S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo žemės būtų atiduota sporto aikštynams, rado savivaldybės administratorių Arūną Keserauską neva kompromituojančios medžiagos.

Buvęs Lietuvos karinių oro pajėgų vadas pulkininkas Zenonas Vegelevičius ir Lietuvos akrobatinio skraidymo federacijos (LASF) prezidentas Algimantas Žentelis pirmadienį perdavė miesto Antikorupcijos komisijai niekieno nepasirašytą grafiką. Esą iš grafiko galima įtarti, kad A.Keserauskas planavo nuo praėjusio birželio iki 2008 metų rugpjūčio iš savivaldybės biudžeto investuoti į būsimą sporto aikštyną 10,5 mln. litų, rašo „Respublika“.

Kauno savivaldybės taryba sporto aikštyno klausimo nėra nagrinėjusi ir nėra priėmusi atitinkamo sprendimo, todėl Antikorupcijos komisiją nustebino A.Keserausko menamas savavaliavimas.

Nutarta ir grafiką, ir anksčiau gautą, bet pirmadienį nenagrinėtą Seimo nario Ryčio Kupčinsko laišką, kuriame taip pat abejojama aikštyno aerodrome nauda, perduoti svarstyti miesto tarybai ir teisininkams.

„Jei šis grafikas – tik juodas humoras, jei tyčia pakištas, kad dar daugiau kliustelėtų žibalo į S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo problemą, aš asmeniškai pasiruošęs A.Keserausko atsiprašyti“, – kalbėjo Z.Vegelevičius.

Anot Z.Vegelevičiaus ir LASF prezidento A.Žentelio, iš anoniminio grafiko matyti, kad planas investuoti į būsimą aikštyną savivaldybės pinigus jau vykdomas. „A.Keserauskas viešai kalba apie procesus, įrašytus grafiko lentelėse“, – tikino A.Žentelis.

Pats A.Keserauskas teigė iš savivaldybės administracijos rezervo užsakęs privačiai firmai parengti S.Dariaus ir S.Girėno aeorodromo galimybių studiją. „Kokie milijonai? Galimybių studija kainuos apie 10 tūkst. litų. Išgirdau, ko nesapnavęs. Susigalvojo aviatoriai baubą. Jei miesto politikai taryboje svarstys aerodromo klausimą, jiems iš anksto turi būti pateikta galimybių studija“, – aiškino A.Keserauskas.

Nuo 1915 metų veikiantis S.Dariaus ir S.Girėno aerodromas yra vienas seniausių Europoje, jis įtrauktas į valstybės istorinį paveldą. Kultūros paveldo departamentas rengia šio istorinio objekto specialių apsauginių zonų planą.

A.Žentelis stebėjosi, kodėl A.Keserauskas užsakė aerodromo galimybių studiją, nors paminklosaugininkai dar nebaigė rengti apsauginių zonų plano. „Kaip galima kažką statyti, jei savivaldybė net nežino, kiek aerodrome yra istorinių reliktinių objektų?“ – klausė A.Žentelis.

Z.Vegelevičių nustebino, kad tarp A.Keserausko užsakytos galimybių studijos rengėjų nėra nė vieno aviatoriaus. „Aerodromas negali būti kampe, likusiame nuo golfo laukų“, – aiškino aviacijos pulkininkas.

Pats A.Keserauskas tvirtino, kad į paminklosaugos ir aviacijos reikalavimus bus atsižvelgta. Tačiau, anot A.Keserausko, jei aikštyno projektas nebus įgyvendintas, jis galutinai praras tikėjimą, kad Kaune dar galima ką nors įgyvendinti.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.