„Renault” pristato visiškai naują, erdvų automobilį „Sandero”

Pirmą kartą „Renault” kompanija pristato automobilį, skirtą ne vietinei Europos rinkai, o išskirtinai Pietų Amerikai. Naujasis „Sandero” sukurtas tos pačios B platformos, kaip ir automobilis „Logan” pagrindu, todėl turi visus jo privalumus: jis erdvus, tvirtas ir turi daug vietos bagažui. „Sandero” bus galima įsigyti nuo šių metų gruodžio mėnesio Brazilijoje, o vėliau ir Argentinoje. Brazilijoje „Sandero” bus parduodamas su trejų metų garantija, o tai yra naujiena šios klasės automobiliams.

„Sandero” bus gaminamas „Ayarton Senna” gamykloje, esančioje Curitiba mieste, Brazilijoje. Kurdama naująjį automobilį, „Renault” bendradarbiavo su regioniniu mechanikos centru ir vietiniu technologijų padaliniu (Renault Technologies Americas), todėl „Sandero” puikiai atspindi vietinių gyventojų poreikius bei vairavimo įpročius. Šis naujas automobilis praktiškai įrodo, kaip „Renault” atsižvelgia į specifinius klientų poreikius visame pasaulyje.

Laikantis B platformos filosofijos, tvirtumas ir patikimumas buvo pagrindiniai siekiai kuriant „Sandero”. Pavyzdžiui, specialus vaškas skirtas Pietų Amerikoje vyraujančiam klimatui padėjo sustiprinti „Sandero” apsaugą nuo korozijos.

Naujasis „Sandero” yra modernus, akį traukiantis, penkiavietis hečbekas, kurio išvaizda atspindi dinamišką ir tvirtą dizainą. Automobilis išsiskiria savo išraiškingais priekiniais žibintais, didelėmis grotelėmis ir buferiu, kurie kartu susilieja į vientisą kėbulą. Sparnų dizainas ir plačios apsaugos juostos automobilio šonuose sustiprina tvirtumo įspūdį. Užpakalinės dalies linijos pabrėžia automobilio erdvumą ir natūralių proporcijų pojūtį. Moderni prietaisų skydelio konstrukcija pasižymi funkcionalumu, tad naudotis valdymo prietaisais ir informacijos ekranais yra itin patogu ir paprasta.

Didelis automobilis, maža kaina

Nors „Sandero” pardavimo kaina būdinga mažų automobilių segmentui, jo erdvus salonas ir išorės matmenys (4,02 m ilgio ir 320 l erdvės bagažinėje) prilygsta didelių automobilių klasei. Salono erdvės dydis išskiria „Sandero” iš savo konkurentų tarpo, nes yra didžiausias segmente. Daugiau erdvės automobiliui suteikia ne tik interjero detalės, bet ir durys, atsidarančios 67o kampu, o tai leidžia lengviau įlipti į automobilį. Galinės sėdynės gali būti sulenktos į priekį santykiu 60:40, todėl labai patogu keliaujant automobiliu su šeima.

Automobilio „Sandero” aukštą kokybę įrodo trejų metų garantija. Automobilis taip pat išsiskirs nedidelėmis priežiūros ir taisymo išlaidomis.

Aktyvaus saugumo srityje „Sandero” turi naujausią aštuntos kartos „Bosch”” ABS sistemą, kuri jau patikrinta „Megane II” ir „Clio II” automobiliuose. Pasyvus saugumas „Sandero” automobilyje yra užtikrinamas laikantis Europos standartų. Tritaškiai saugos diržai, korinis prietaisų skydelis ir durų panelės užtikrina pasyvų saugumą pagal aukščiausius standartus, o tai didelis pranašumas Pietų Amerikoje.

Platus variklių pasirinkimas

Argentinoje „Sandero” automobilis bus pasiūlytas tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Pirkėjams bus siūlomos 1,6 16V variklis, suteiksiantis „Sandero” dinamiškų savybių, nes 90 proc. sukimo momento pasiekiama esant 2000 aps./min. Tokiu būdu taip pat bus kontroliuojamas kuro sunaudojimas. Tarp dyzelinių variklių bus pristatomas naujausias dyzelinių variklių technologijas naudojantis 1,5 dCi, kuris turi antros kartos common rail tiesioginį įpurškimą, užtikrinantį taupų degalų naudojimą ir nedideles CO2 emisijas.

Brazilijoje didžiausias dėmesys teks „FlexFuel” varikliams, varomiems biodegalais. Pirkėjai galės rinktis „Sandero” su 1.0 16V ir 1.6 16 V „FlexFuel” varikliais, kurie jau išbandyti „Clio II” ir „Logan” modeliuose. Taip pat bus pristatomas naujas „Renault” variklis – 1.6 8V. Tokia variklių pasiūla ir patvari važiuoklė, kurios dugniniai šarnyrai patikrinti „Clio II”, neabejotinai pavergs pirkėjus, ieškančius modernumo ir komforto. Specialus dėmesys taip pat buvo skirtas temperatūros salone reguliavimui bei garso izoliavimui.

Kaip ir „Logan”, „Sandero” palaipsniui bus pradėtas gaminti pasauliniu mastu. Jau dabar yra svarstomi dar keli papildomi gamyklų variantai. Taip „Sandero” patvirtina „Renault” ketinimus plėsti savo pardavimus tarptautinėse rinkose. „Sandero” pagrindu Europoje sukurtas naujas modelis turėtų praplėsti „Dacia” automobilių gamą 2008 m.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.