„Renault“ pristatė naujos kokybės trečiosios kartos „Laguna“

Šią savaitę Austrijoje automobilių gamintojas „Renault” pristatė trečiosios kartos „Lagunos” modelį, kuris, tikimasi, bus tarp trejeto geriausių automobilių savo segmente pagal produkto ir aptarnavimo kokybę bei taps etalonu sedanų klasėje pagal automobilio eksploatavimo, priežiūros ir taisymo išlaidas. Naujoji „Laguna” prekyboje pasirodys nuo 2007 m. spalio 10 d.

Trečiosios kartos „Laguna” bus gaminama ISO 14001 sertifikatą turinčioje Sandouville gamykloje Prancūzijoje. 2004 m. rudenį pradėta ir per 32 mėnesius sukurta naujoji „Laguna” pareikalavo daugiau kaip milijardo eurų investicijų. 606 mln. eurų buvo išleista tyrimams ir projektavimui, 407 mln. eurų buvo skirta investicijoms į gamybinius pajėgumus, o dar 39 mln eurų – automobilio paleidimui. Naujojo modelio sukūrimui „Renault” kompanija skyrė 52 milijonais eurų daugiau nei ankstesnės kartos modeliui.

Trečiosios kartos „Laguna” buvo kuriama siekiant beprecedentės kokybės, tvirtumo ir patikimumo. Jos modelių „Grand Tourer” linijos dinamiškos, aptakios ir elegantiškos, o sportiškasis „Sport Tourer” dar išskirtinesnis ir charakteringesnis. Ypatingas dėmesys, skirtas salono erdvumui, medžiagų kokybei, automobilio apdailai. Prietaisų skydelis buvo sukurtas taip, kad juo naudotis būtų paprasta ir patogu.

Naujoji „Laguna” užtikrina ypatingą važiavimo malonumą ir tikros ramybės jausmą visiems keleiviams. Automobilyje pritaikytos „Renault” žinios avarijų srityje bei naujausios technologijos, ypatingai apsaugos nuo šoninio smūgio sistema su dviguba krūtinės ląstos apsaugos oro pagalve. Modelyje įdiegta ypatingai moderni oro kondicionavimo sistema, taip pat daug dėmesio buvo skirta naujosios „Laguna” akustikai, kuri tapo geriausia savo klasėje. Ekonomiška ir ekologiška „Renault Eco2” versija – naujoji „Laguna dCi” su 110 AG varikliu – sunaudoja tik 5,1 l degalų 100 km mišriu režimu ir išmeta tik 136 g CO2 kilometrui. Naujosios „Lagunos” vairavimo komfortą lemia ir tiksliai sureguliuota važiuoklė ir itin tikslus automobilio valdymas.

Nors yra didesnė ir erdvesnė negu pirmtakės, naujoji „Laguna” yra lengvesnė maždaug 15 kg. Svorio sumažinimas yra vienas iš pagrindinių faktorių gerinant vairavimo malonumą. Jis veikia keliais lygiais: dinamiškumo (sukibimas su keliu, pagreitėjimas, važiavimas posūkiuose, degalų sunaudojimas ir CO2 emisija), aktyvus saugumo (trumpesnis stabdymo kelias) ir pasyvus saugumas (pasipriešinimas smūgiui). Automobilio konstruktoriai sugalvojo ir įgyvendino daugiau nei 300 pakeitimų, kad būtų pasiektas toks rezultatas.

Siekiant užtikrinti automobilio kokybę, buvo apgalvotas kiekvienas automobilio gamybos procesas. Kuriant šį modelį, buvo siekiama įgyvendinti geriausias „Renault” ir „Nissan” automobilių gamybos praktikas. Sandouville gamykloje buvo performuotos darbo vietos ir peržiūrėtas gamybos srautas, įvesti griežtesnė kokybės tikrinimo procesai bei pritaikytos priemonės, geriau apsaugančios automobilius gamykloje. Statiniai ir dinaminiai testai, taip pat elektroninė diagnostika yra atliekama kiekvienam iš gamyklos išriedančiam automobiliui.

„Renault” įgyvendino ir eilę naujosios „Lagunos” kokybę užtikrinančių priemonių automobiliui išvažiavus iš gamyklos. Nuo pat pirmųjų automobilio kompiuterinių modelių sukūrimo buvo atsižvelgta į modelio aptarnavimo ir priežiūros patogumą. „Renault Akademija” parengė mokymo kursus bei specialias el. mokymosi programas aptarnavimo srityje dirbantiems darbuotojams. Per 2006 ir 2007 metus šiuose mokymuose dalyvavo daugiau negu 23 000 personalo darbuotojų.

Naująjį „Laguna” automobilį bus galima įsigyti su įvairiais galingais varikliais tiek su automatine, tiek su mechanine 6 pavarų dėže. Visi varikliai yra savo klasės lyderiai, suteikiantys atnaujintą vairavimo malonumą bei sąlygojantys mažesnes kuro sąnaudas.

Benzininių variklių grupė bus pasiūlyta rinkai palaipsniui, pradedant nuo bendro „Renault” – „Nissan” projekto – dinamiško, sklandaus ir tylaus 2,0 litrų 16 vožtuvų benzininio variklio, kurio galia 140 AG (103,4 kW) ir 195 Nm (M4R). Automobilį bus galima įsigyti ir su turbo 2,0 litrų 16 vožtuvų 170 AG (125kW) ir 270 Nm (F4Rt) benzininiu varikliu, taip pat su puikias kuro sąnaudas ir eksploatavimo išlaidas užtikrinančiu 1,6 16v varikliu, kurio galia 110 AG (81 kW) ir 151 Nm. Benzininių variklių asortimentas apims ir bendrą „Renault-Nissan” aljanso V6 benzininį variklį (V4Y), kuris bus našiausias šioje serijoje.

Dyzelinių variklių pasirinkimas bus paremtas dviem, rinkoje jau pripažintais, etalonais – 1,5 dCI varikliu, turinčiu maksimalią 110 AG (81kW) galią ir maksimalų sukimo momentą 240 Nm 2000 aps/min bei eksploatacinių savybių, vairavimo malonumo ir nedidelio garso automobilio viduje lyderiu – dyzeliniu 2,0 litrų dCi varikliu, kuris bus siūlomas 3 galios versijų: 130, 150 ir 175 AG (96, 110 ir 127 kW). Šis variklis taip pat galės būti aprūpintas kietųjų dalelių filtru.

Naujoji „Laguna” pasižymi ne tik prieinama automobilio kaina, bet ir nedidelėmis eksploatavimo išlaidomis. Šis modelis vaidina svarbų vaidmenį įgyvendinant „Renault Commitment 2009” programą ir tris pagrindinius jos įsipareigojimus: kokybė, pelningumas ir augimas. „Renault” tikisi, kad šis modelis taps vienu svarbiausių kompanijos produktų siekiant ypatingo klientų pasitikėjimo „Renault” produktų ir paslaugų kokybe.

Pirmosios kartos „Lagunos” modelis buvo pradėtas gaminti 1994 m. sausį. Nuo gamybos pradžios yra parduota 2,3 mln. pirmos ir antros kartos „Laguna” automobilių.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.