Ūkio ministras Kęstutis Daukšys, susitikęs su Klaipėdos apskrities ir savivaldybių vadovais, uostamiestį pavadino apskrities garvežiu.
Apskrities viršininko pavaduotoja Irina Rozova pristatė ministrui Klaipėdos regioną. Ji apgailestavo, kad puikių rezultatų pasiekęs kraštas vis dėlto stiprėja netolygiai.
„Didžioji dalis investicijų patenka į Klaipėdą”, – teigė pavaduotoja. I.Rozova atkreipė dėmesį, kad nepakankama turizmo plėtra. Nėra sukurta tinkama infrastruktūra svečiams iš užsienio.
K.Daukšys sakė, kad Klaipėdos apskritis pagal sukuriamą bendrąjį vidaus produktą, mokesčius yra tvirtai antrojoje vietoje iš dešimties Lietuvos regionų. „O uostamiestis yra apskrities garvežys, tempiantis regiono traukinį”, – šmaikštavo ministras.
Ministras domėjosi, ką savivaldybės rengiasi daryti su verslo informaciniais centrais.
Pasak jo, tik trečdalis Lietuvos centrų veikia tinkamai. K.Daukšys pastebėjo, kad kai kuriose savivaldybėse mažėja įmonių, mažiau pagaminama produkcijos, o verslo informacijos centrai vis tiek finansuojami.
„Jei padėtis nesikeis, Ūkio ministerija atsisakys būti centrų dalininkė ir spręs, kokius vienetus sukurti verslui vystyti”, – pagrasino ministras.
Merai nemano, kad reikėtų ką nors keisti verslo informacijos centrų veikloje.
Uostamiesčio meras Rimantas Taraškevičius kritikavo uosto veiklą ir jo plėtros planus. „Kasmet į uostą valstybė investuoja šimtus milijonų litų, o krova nedidėja. Rezultatas – apie 20 milijonų tonų krovinių nekinta jau ilgą laiką”, – sakė meras.
Pagal dabartinius uosto pajėgumus, anot R.Taraškevičiaus, būtų galima krauti 35 milijonus tonų per metus. „O dar yra pusšimtis hektarų nesutvarkytų teritorijų. Neaišku, kodėl ketinama statyti šiaurinį uostą Baltijos jūroje, jei dabartiniai pajėgumai neišnaudojami”, – stebėjosi meras.
Apskrities rajonų merai priekaištavo ministrui dėl įstatymų painiavos, kuri trukdo plėtoti verslą.
Vigantas Danilavičius