Žvaigždžių verdiktas: „automatas” ar mechaninė transmisija?

Jau trečius metus Vilniuje rengiamose automobilių slalomo „SEB VB lizingo” taurės varžybose, papildysiančiose festivalio „Sostinės svečiai” programą, šiemet debiutuos muzikos pasaulio žvaigždės ir žiniasklaidos atstovės.

Šį sekmadienį, rugsėjo 2 dieną, pagal festivalio „Sostinės svečiai” programą vyksiančioms varžyboms dalyviai intensyviai ruošiasi, treniruojasi, jaudinasi, kaupia adrenaliną, bičiuliaujasi su komandų nariais ir stengiasi įsidėmėti visus trenerių nurodymus. Prieš kelis mėnesius į automobilį su automatine pavarų dėže sėdusio dainininko Vlado Kovaliovo teigimu, permanyti jo vairavimo subtilybes nebuvo sunku. „Vairuoti automatinį automobilį padeda įgūdžiai, įgyti grojant mušamaisiais – ir viena, ir kita reikalauja didžiulės koordinacijos. Vis dėlto noras perjungti pavaras itin kebliose, ekstremaliose situacijose išlieka”, – sako V.Kovaliovas. Jo manymu, slalomo varžybose mechaninė transmisija nebūtina, nes nėra laiko perjunginėti pavarų. Tik bėda, kad automobilis su automatine pavarų dėže lėčiau įsibėgėja.

Vertina erdvius automobilius

V.Kovaliovas vairuoja nuosavą „Nissan Pino”. Šį automobilį dėl jo pomėgio „pagazavus prasikasti priekiniais ratais ir pašokinėti” švelniai vadina Antilope. Aukštaūgiam vyrui apskritai imponuoja erdvūs automobiliai, „kad dėl kasdienių kelionių nepavargtų nugara”. „Per metus būna vos 5-10 dienų, kai netenka vairuoti”, – sako V. Kovaliovas. Artėjančiose „SEB VB lizingo” taurės slalomo varžybose drauge su komandos nare TV laidos „Labas rytas” vedėja Živile Vaškyte jis vairuos „SsangYong Rexton” visureigį su automatine pavarų dėže.

Nuo „automato” prie mechaninės – sunkiau

TV3 sporto žinių vedėjos Vlados Musvydaitės tvirtinimu, nuo automatinės pavarų dėžės pereiti prie mechaninės – kur kas sunkiau nei atvirkščiai. Įpratusi vairuoti automatinius automobilius per varžybas ji sės prie modernaus mechaninio kabrioleto „Opel GT” vairo. „Mechaniškai perjungiamos pavaros slalomo trasoje sunkumų nesukelia, nes visą laiką tenka važiuoti tik pirma pavara. Tačiau kol pasiekiau trasą, teko ne kartą užgesti”, – pasakoja V.Musvydaitė. Kita vertus, automatinių automobilių vairavimo įgūdžiai jai nesutrukdė laimėti ketvirtosios vietos TV3 rengtame „Žvaigždžių drage”.

Traukia žvilgsnius

Su „Opel GT” pradėjusi treniruotis V.Musvydaitė įsitikino, kad automobilis išties traukia dėmesį: „Susirenka būriai žiūrovų stebėti, kaip cypiančiais ratais manevruojame aikštelėje. Man šis automobilis labai gražus, tačiau praeivius turbūt labiau nei jo išorė patraukia ant asfalto skleidžiamas padangų garsas”, – sakė V.Musvydaitė. „Per treniruotę buvau taip įsilėkusi su automobiliu, kad ir pati išsigandau, ir aplinkiniams baimės įvariau”, – šypsosi žinių vedėja.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.