Kas Europoje geriausias?

Paaiškėjo pretendentai, susikausiantys dėl „Europos metų automobilio – 2008” titulo. Tiksliau, tarpusavyje kausis 58 žurnalistų komisija, įvertinsianti automobilius ir lapkritį paskelbsianti savo verdiktą.

Konkurso pretendentai – 23 modeliai. Iš jų komisijos nariai Vokietijoje atrinks 7 finalininkus, vėliau paskelbs geriausiąjį.

Kai kurių užsienio ekspertų teigimu, šiemet neverta tikėtis, jog laimės visureigis ar automobilis su galingu varikliu – esą to neleis vis tvirtesnes pozicijas Europoje užimančios ekologiškai švarių ir taupių modelių populiarėjimo tendencijos.

Tokiu atveju tarp potencialių laimėtojų gali būti FIAT 500 ar „Bravo”, „Renault Twingo”, „Škoda Fabia” arba „Toyota Auris”. Konkurentais jiems gali būti ir „korėjiečiai” „Hyundai i30” bei „Kia C’eed”, ypač turint omenyje, kad vertinimo komisija dėmesį kreipia ir į humanišką kainą.

Teigiama, jog mažiausiai šansų turi „Honda CR-V”, „Jeep Wrangler””Land Rover Freelander 2”, „Nissan X-Trail” bei „Opel Antara”.

Visureigis BMW X5 ir prabangusis sedanas „Lexus LS460” – puikūs modeliai, tačiau pirmasis yra per brangus, o „japonas” jau yra gavęs „Pasaulio metų automobilio – 2007” titulą.

Dėl savo specifiškumo didelių šansų tapti geriausiu Europoje neturi ir kupė „Audi A5” su sportine versija S5. Kaip ir „Smart ForTwo”.

Specialistų nuomone, vilčių nepatartina turėti ir „Chrysler Sebring” kūrėjams – vien dėl to, kad europiečiai tradiciškai nepuola sėstis į amerikietiškus automobilius.

Tiesa, nepaisant „žanro” taisyklių, į finalininkų septynetą gali patekti Europoje linksniuojami – gerąja prasme – visureigis „Nissan Qashqai” ir naujosios mersedesų C klasės kartos atstovas. Labai realūs kandidatai – „Ford Mondeo” bei „Volvo V70″/XC70.

Geriausiu šių metų automobiliu pernai išrinktas minivenas „Ford S-MAX”, finale vos dviem taškais aplenkęs „Opel Corsa” ir trylika – „Citroen C4 Picasso”.

Konkurso nugalėtojas bus paskelbtas lapkričio 19 dieną, apdovanojimų ceremonija įvyks 2008-ųjų sausį Hamburge (Vokietija).

Pasaulis irgi laukia

Paskelbti ir 36 modeliai, pretenduojantys į ateinančių metų Pasaulio metų automobilio titulą.

Šiame sąraše nėra europiečių pasirinktų FIAT 500, „Kia C’eed”, „Opel Antara” bei „Lexus LS460”, o prie likusiųjų prisideda „Aston Martin V8 Vantage Roadster”, „Audi R8”, „Dacia Logan MCV”, „Dodge Avenger”, „Caliber” bei „Nitro”, „Ford S-Max”, „Honda Fit”/”Honda Jazz”, „Hyundai Veracruz”, „Jeep Compass” ir „Patriot”, „Mazda2″/”Mazda Demio”, „MINI Clubman”, „Mitsubishi Lancer” ir „Outlander”, „Nissan Skyline Coupe”/”Infiniti G37 Coupe”, „Peugeot 207”, „Peugeot 308”, „Renault Laguna”, „Subaru Impreza”/WRX bei „Volvo C30”.

Pastarojo konkurso nugalėtojas bus paskelbtas kovą.

Pretendentai

Avansu tapti geriausiu Europoje ateinančiais metais gali „Audi A5” ir S5, BMW X5, „Chrysler Sebring”, FIAT 500, „FIAT Bravo”, „Ford Mondeo”, „Honda CR-V”, „Hyundai i30”, „Kia Cee’d”, „Jeep Wrangler”, „Land Rover Freelander 2”, „Lexus LS460”, C klasės „Mercedes-Benz”, „Nissan Qashqai”, „Nissan X-Trail”, „Opel Antara”, „Renault Twingo”, „Škoda Fabia”, „Smart ForTwo”, „Toyota Auris” ir „Volvo V70” bei XC70.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.