Konsultacijos kainuoja

Mobiliojo ryšio vartotojai linkę manyti, kad skambučiai į klientų aptarnavimo centrus
jiems nieko nekainuoja.

Tačiau norintys bendrauti ne su autoatsakikliu, bet su gyvu konsultantu, konsultuojančiu įvairiais klausimais, klientai už skambučius turi mokėti.

Skambinantys į telekomunikacijų paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva” bendrąjį klientų aptarnavimo

centrą telefonu 1501 turi mokėti 0,30 lito už minutę pokalbio. Čia į klausimus atsakys gyvi konsultantai. Tačiau skambinantiems į „Bitės” paslaugų gidą telefonu 117, kur į skambučius atsako autoatsakiklis, mokėti nereikia. Bendrovės „Bitė Lietuva” atstovė spaudai Lina Rimkutė
sakė, kad už skambutį telefonu 117 mokėti reikėtų tik tada, jeigu žmogus šiuo numeriu skambintų ne iš „Bitės” tinklo. Tada pokalbio minutė kainuotų tiek pat, kiek ir skambinantiems iš kitų tinklų į „Bitę”.

Tokios pat sąlygos taikomos ir iš kitų tinklų skambinantiems į „Bitės” klientų aptarnavimo centrą

telefonu 1501. Iki šiol 30 centų sujungimo mokestį, nepriklausomai nuo pokalbio trukmės, turėdavo mokėti ir „Omnitel” vartotojai, skambinantys į bendrovės klientų aptarnavimo
centrą, telefonu 1533. Neseniai „Omnitel” klientai gavo SMS žinutes, įspėjančias, kad nuo
rugsėjo 1 dienos skambinantiems telefonu 1533 jau teks mokėti brangesnį sujungimo mokestį – 0,49 lito. Pats pokalbis su konsultantu ir toliau nieko nekainuos.

„Tačiau „Omnitel” vartotojai gali naudotis automatiniais atsakikliais, skambindami trumpuoju

infolinijos numeriu 117 ar paslaugų valdymo numeriu 1566. Skambučiai šiais numeriais nėra
apmokestinti”, – siūlė bendrovės „Omnitel” išorinės komunikacijos vadybininkas Tadas Jackus.

Pašnekovas aiškino, kad skambinantiems telefonu 1533 taikomas sujungimo mokestis,

nes šiuo numeriu atsiliepia gyvi konsultantai, išmanantys įvairias sritis, o ne autoatsakikliai. Tačiau negalėjo atsakyti, kodėl sujungimo mokestis pabrango.

T.Jackus priminė, kad nemokamai sužinoti informaciją apie įvairias akcijas, savo sąskaitos likutį,
pasikeitusį mokėjimo planą galima ir internetine savitarnos sistema. Prie jos galima prisijungti adresu www.omnitel.lt/savitarna.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.