Šiemet sausį-birželį, skaičiuojant reklamos pajamas, internetas surinko net 89,4 proc. daugiau negu pernai tuo pačiu laikotarpiu. Pirmąjį pusmetį internete labiausiai reklamuojamos buvo avialinijos, mobilusis ryšys ir mobilusis internetas.
Palyginti su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, šiemet labiausiai reklamos sumažėjo kine – 66 proc. Kino filmų, kuriuose rodyta reklama, buvo 35 proc. mažiau.
Spaudoje – laikraščiuose ir žurnaluose reklamos apimtys pirmąjį pusmetį išaugo atitinkamai 7,6 ir 16,9 proc. Laikraščiuose šių metų pirmąjį pusmetį buvo išspausdinta 14,6 milijono, žurnaluose – 4,6 milijono kvadratinių centimetrų reklamos, rodo bendrovės „TNS Gallup” tyrimo duomenys.
Šių metų pirmąjį pusmetį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, televizijos reklamos apimtys išaugo 16 proc. Televizijoje buvo ištransliuota 8,1 milijono sekundžių reklamos, 367 tūkstančiai reklaminių klipų.
Šiais metais smarkiai išaugo radijo reklamos apimtys. Radijo stotys sausį-birželį, įskaitant ir radijo stoties „Lietus” transliuotą reklamą, kurią „TNS Gallup” pradėjo matuoti nuo šių metų pradžios, transliavo 1,7 mln. sekundžių reklamos – 39,7 proc. daugiau negu pernai tuo pat laikotarpiu.
Jei nebūtų įtraukta minėtos radijo stoties eteryje transliuota reklama, tose pačiose matuojamose radijo stotyse transliuotos reklamos trukmė būtų 20 proc. didesnė.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginti šių ir praėjusių metų sausio-kovo mėnesius, buvo 23,6 proc. didesnis.
Lauko-TV reklamos ACM (Actual City Media) vaizdo ekranuose buvo transliuota beveik 2,1 mln. sekundžių reklamos. Palyginti su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, lauko-TV reklamos apimtis sekundėmis išaugo 23 procentais.
Per pirmąjį šių metų ketvirtį Fillboard reklamai (reklamai ant degalinių degalų pylimosi pistoletų) išleista 29,6 proc. daugiau pinigų nei praėjusių metų pirmąjį pusmetį. Per pirmuosius šešis šių metų mėnesius Fillboard reklamai išleista 557 tūkst. litų.