Dėl langų – pretenzijos

Dauguma gyventojų, paaukojusių savo santaupas butams šiltinti, džiaugiasi lengviau varstomais, sandaresniais langais. Tačiau yra ir tokių, kurie apgailestauja susidūrę su garažiniais brokdariais ir nežino, kaip priversti montuotojus arba gamintojus ištaisyti savo klaidas, nepajėgia susigrąžinti vėjais paleistų pinigų.

Vakarų regiono statybos konsultavimo biuro generalinis direktorius Artūras Sabeckis patarė, kad pastebėjęs broką, suabejojęs langų gamybos arba montavimo firmos darbo kokybe, klientas turėtų iš karto pareikšti paslaugos teikėjui pretenziją ir atsisakyti mokėti už suteiktas paslaugas bei kviestis į pagalbą Vartotojų teisių apsaugos tarnybos Klaipėdos apskrities skyriaus specialistus.

Jei gaminio brokas akivaizdus, puikiai matosi montavimo taisyklių ir normų pažeidimai, A.Sabeckio įsitikinimu, save gerbiantis paslaugos teikėjas niekieno neverčiamas ištaisys savo klaidas.

„Jei brokas „paslėptas”, galima pasinaudoti mūsų biuro darbuotojų paslaugomis. Už nedidelį mokestį mes galime termovizoriumi

(specialiu aparatu, skleidžiančiu infraraudonuosius spindulius) patikrinti langų įstatymo į angas kokybę, nustatyti pavojingas rasos taško susidarymo vietas, pelėsių atsiradimo priežastis, rėmų nesandarumus ir t.t. Mūsų išvadas galima bus panaudoti kaip svarius argumentus užsakovo ir paslaugos teikėjo konflikte.

Apviltas užsakovas bet kokiu atveju turi nedelsdamas rašytine forma kreiptis į paslaugas teikiančios firmos vadovą su prašymu ištaisyti broką. Geriausias variantas – registruotu pašte laišku. Jeigu kaltininkas neatsako į laišką, nereaguoja į kliento pastabas, nesirengia ištaisyti broko arba negrąžina už niekalą paimtų pinigų, lieka vienintelė išeitis – kreiptis į teismą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Statyba su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.