Mokiniai graibsto Šreku, nindzėmis ir karine atributika papuoštas prekes

Nors tikroji mokyklinių prekių pirkimo karštligė dar prieš akis, mažieji jau dabar graibsto mėgstamais herojais, o vyresni – karine atributika papuoštas prekes, teigia didžiųjų prekybos centrų atstovai.

Rinkoje nusistovėjo situacija, kad kiekvienas prekybos tinklas turi pigiausių prekių segmentą, tačiau dėl pirkėjų simpatijų tiek kainomis, tiek įvairiomis akcijomis prekybos centrai konkuruoja daugiausiai dėl asortimento išskirtinumo ir kokybės, ergonomiškumo, dizaino kaip tik brangesniame prekių segmente, teigė „Iki” prekybos tinklo komunikacijos direktorius Tomas Vaišvila.

UAB „Maxima LT” atstovė ryšiams su visuomene Viktorija Jakubauskaitė pabrėžė, jog šiemet tarp vaikų ypač populiarios Hario Poterio, Betmeno, Karibų piratų, Šreko, vėžliukų nindzių ir Disnėjaus pasakų herojų atvaizdais papuoštos prekės, o tarp paauglių madingiausi kamufliažo spalvos daiktai.

„Pastebėjome, kad kasmet daugiau perkama kokybiškų, brangesnių, žinomų gamintojų prekių. Tad šiemet labai daug pasiūlėme būtent tokių prekių”, – sakė „Maximos LT” atstovė.

„Iki” prekybos tinklo komunikacijos direktoriaus teigimu, mokyklinių prekių pirkimo bumas dar tik prasidėjo. Rugpjūčio pirmąją savaitę buvo parduota dvigubai daugiau prekių nei liepos pirmąją savaitę.

„Tačiau, kaip rodo statistika, kai galime palyginti jau viso rugpjūčio mėnesio pardavimus su liepos pardavimais, jie per mėnesį išauga iki 5-7 kartų”, – sakė T. Vaišvila.

Tikrųjų pirkimų prekybos centrai laukia rugpjūčio antroje pusėje. Jų atstovai pastebi, jog pastaruoju metu prekyba mokykliniais reikmenimis pagyvėja rugsėjo pradžioje, kai mokytojai nurodo, kokie sąsiuviniai ar kitos priemonės mokiniams bus reikalingi.

„Pastaraisiais metais keičiasi pirkėjų elgsena. Jie nebeskuba įsigyti prekių iš karto metams. Atslūgus pirminiam bumui prekyba mokyklinėmis prekėmis išlieka stabili beveik visus metus ir šiek tiek vėl suaktyvėja po Naujųjų metų prasidedant naujiems trimestrams mokyklose”, – teigė T. Vaišvila.

Prekybos tinklo „Maxima” ekspertai planuoja, jog šiemet bus parduota 25 proc. daugiau prekių nei pernai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.