Aktyvi rinkodara „Sadolin” prekės ženklu pažymėtų dažų ir lakų pardavimus Lietuvoje išaugino trečdaliu, t.y., 32 proc., praneša didžiausio pasaulyje dažų ir lakų gamintojo koncerno „Akzo Nobel” padalinys Lietuvoje bendrovė „LI Sadolin”.
„Sadolin” produkcijos pardavimai per pirmuosius septynis šių metų mėnesius sudarė 387 tūkst. litrų. Palyginimui, pernai „Sadolin” pardavimai per tą patį laikotarpį sudarė 293 tūkst. litrų.
Pasak „LI Sadolin” generalinės direktorės Sabinos Kozlovskos, išaugusius „Sadolin” pardavimus lėmė pasikeitusi bendrovės kainodara bei intensyvus darbas su pirkėjais, pabrėžiant kokybės svarbą ir plačias produkto naudojimo galimybes. „Siekdami aktyviau konkuruoti, sumažinome „Sadolin” produktų kainą 15 proc. Tai paskatino pirkėjus išbandyti įvairesnius produktus ir padidino pardavimus”, – sako S. Kozlovska. Pasak jos, koncernas „Akzo Nobel” daug investuoja į pažangių technologijų ir produktų kūrimą, todėl „Sadolin” rinkodara Lietuvoje akcentuoja ne tik kainą, bet ir produktų įvairovę, ekologiškumą bei technologijas. S. Kozlovska tvirtina, jog dėl to ypatingai išaugo klientų profesionalų ratas, kuriems itin aktuali produkto kokybė ir patogumas dirbant.
Populiariausiu „Sadolin” produktu išlieka vandens emulsiniai dažai, kurių pardavimai litrais per pirmuosius septynis šių metų mėnesius išaugo 39 proc. 37 proc. padidėjo fasadams skirtų dažų pardavimai, 12 proc. – „Sadolin” emalių bei lakų pardavimai.
„Sadolin”