Nauji modeliai didina „Mitsubishi” paklausą Europoje

„Mitsubishi Motors Europe” paskelbė pirmojo 2007-ųjų pusmečio rezultatus. Per pirmuosius šešis šių metų mėnesius Europoje buvo parduoti 118 389 nauji „Mitsubishi” markės automobiliai. Tai 8 procentais geresnis rezultatas, palyginti su pirmuoju 2006 metų pusmečiu, kai buvo parduoti 109 488 automobiliai.

Gamintojai akcentuoja, kad geresnis rezultatas užfiksuotas netgi po to, kai šį pavasarį milžiniška Rusijos rinka tapo visiškai savarankiška, o joje parduodami automobiliai neįtraukiami į „Mitsubishi Motors Europe” statistinius duomenis.

Nors perkamiausiu „Mitsubishi” modeliu Europoje ir toliau išlieka „Mitsubishi Colt”, tačiau pirmojo pusmečio sėkmės kalviais Europoje tapo naujieji „Mitsubishi Pajero” ir „Mitsubishi Outlander” modeliai, akimirksniu pelnę pripažinimą ir vairuotojų simpatijas daugelyje Europos šalių.

Per pirmąjį metų pusmetį daugiausia naujų „Mitsubishi” modelių buvo paruota Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Ukrainoje. Didžiulis paklausos augimas užfiksuotas Prancūzijoje, Portugalijoje, Belgijoje, Šveicarijoje bei Baltijos šalyse.

„Mitsubishi” markės automobilių paklausa auga ir Lietuvoje. Bendrovė „Autovytaras”, „Mitsubishi Motors” importuotojas Lietuvoje, per pirmąjį šių metų pusmetį pardavė 658 automobilius. Tai 22 procentais geresnis rezultatas, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu.

Po pirmojo pusmečio „Mitsubishi” Lietuvos naujų automobilių rinkoje su 6 proc. rinkos dalimi užima penktą vietą perkamiausių automobilių markių sąraše.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.