Bendrovės „Laima” pardavimai išaugo 20,3 proc.

Latvijos konditerijos gamintoja „Laima” per pirmąjį šių metų pusmetį realizavo produkcijos už 72,11 mln. litų, t.y. 20,3 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais. Tuo tarpu Lietuvoje bendrovės pardavimai išaugo 63,6 proc. ir pasiekė 9,46 mln. litų. Estijoje bendrovės „Laima” pardavimai padidėjo iki 9,66 mln. litų. Iš viso per pirmus šešis š.m. mėnesius parduota 7,25 mln. kilogramų bendrovės produkcijos.

Pasak bendrovės „Laima” generalinio direktoriaus Normundo Ozolinšo (Normunds Ozolinš), pirmasis šių metų pusmetis bendrovei „Laima” buvo sėkmingas. „Šį pusmetį bendrovės pardavimus labiausiai augino „premium” klasės produktų pardavimai. Tai rodo, kad vartotojai tampa išrankesni, todėl renkasi žinomą gamintoją ir aukštesnės klasės produkciją”, – teigia N. Ozolinšas.

„Visose trijose Baltijos šalyse ženkliai išaugo klasikinio šokolado plytelių pardavimas. Tradiciškai tai yra vienas konservatyviausių šokolado gaminių segmentas, bet sparčiai augantys pardavimai rodo, kad užkariaujame Lietuvių ir Estų vartotojų skonį”, – teigia p. Normunds Ozolinš.

Taip pat per pirmąjį šių metų pusmetį sparčiai augo vieno populiariausio bendrovės „Laima” produkto – sausainių „Selga” pardavimai Baltijos šalyse. Labiausiai pardavimai augo Estijoje, kur sausainių parduota už 2,28 mln. litų, t.y. 72,5 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Pardavimai Latvijoje pasiekė 3,96 mln. litų arba 14,4 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2006 m. Tuo tarpu Lietuvoje „Selga” sausainiai tebėra populiariausi, kur jų parduota už 4,46 mln. litų arba 57 proc. daugiau nei praeitais metais.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.