Suomijos kelionių agentūros „Kaleva Travel” padalinio Lietuvoje pardavimai praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi 2007 m. balandžio 1 d., sudarė 3,45 mln. litų. Tai yra 80 proc. daugiau nei per metus iki 2006 m. balandžio 1 d.
„Mūsų agentūros tikslas – tapti verslo įmonių kelionių partneriu. Lietuvoje esame vienintelė agentūra, kurios specializacija – verslo kelionių organizavimas, ir jau dabar galime teigti, kad radome savo nišą ir pateisinome sau iškeltus tikslus. Verslo kelionių paklausa auga, tad verslo kelionių organizatorių siūlomos specializuotos paslaugos tik skatina klientų susidomėjimą”, – teigia „Kaleva Travel” Lietuvoje vadovė Rasa Barisienė.
Jos teigimu, kelionių valdymas reikalauja daug išteklių ir finansine, ir žmogiškųjų resursų prasme.
„Vadinasi, keičiasi ir kelionių agentūros vaidmuo – jų paslaugomis naudojamasi ne tik norint rezertuoti kelionės bilietus ar viešbučio kambarį, bet ir siekiant supaprastinti verslui skirtų išlaidų administravimą. Verslo kelionių agentūrų naudojamos specializuotos IT sistemos leidžia klientui pateikti visą su kelione susijusią informaciją, įskaitant įvairias ataskaitas, kurios leidžia žymiai greičiau ir paprasčiau gauti įvairius duomenis apie darbuotojų keliones – nuo skrydžio datų iki detalios kelionių išlaidų išklotinės,” – sakė R. Barisienė.
Planuojama, kad per metus, iki 2008 m. balandžio 1 d., verslo kelionių organizavimo agentūros „Kaleva Travel” pardavimai augs 137 proc.