Pirmą kartą per pusmetį parduota daugiau kaip 500 tūkstančių „Audi” automobilių

Pirmą kartą bendrovės istorijoje „Audi” pasiekė pusės milijono automobilių, parduotų per pirmąjį pusmetį (nuo sausio mėn. iki birželio mėn.), skaičių. Lyginant su praėjusiais metais, kada visame pasaulyje klientams buvo pristatyta per 509 tūkstančių automobilių – augimas siekia 9,8 procento (2006 m. – 463508). Apytikriai 88800 automobilių buvo parduoti per birželio mėn. (apie 11,0 procentų). „Parduota daugiau kaip 500 tūkst. automobilių – mums tai rekordinis skaičius, o tuo pačiu ir nuostabi sėkmė visai Audi komandai visame pasaulyje. Šis rezultatas reiškia, kad galime būti garantuoti dėl antrosios metų pusės, kuri paprastai būna ramesnė visoje rinkoje bei labai priklausoma nuo naujų modelių kaitos, – pabrėžė „Audi AG” Valdybos narys rinkodarai ir pardavimams Ralph Weyler. – Atsižvelgiant į tai mūsų tikslas 2008 metams išlieka nepakitęs – parduoti vieną milijoną automobilių”.

Susumavus, pirmojoje 2007 m. pusėje „Audi” pasiekė rekordinius pardavimus 41 rinkoje visame pasaulyje. Iki birželio mėn. Audi jau buvo perdavusi maždaug 372300 automobilių savo klientams visoje Europoje, t.y. 7,4 procento daugiau nei per pirmąjį praėjusių metų pusmetį (346712). Birželio mėn. šis skaičius buvo apytikriai 64,800 automobilių – apie 9,4 procento (2006 m. – 59223). Europoje „Audi” pasiekė rekordinius pardavimus 22 atskirose rinkose. Ypatingai pažymėtina Didžioji Britanija, kurios rinkoje per pirmąjį pusmetį parduota 55557 automobilių (apie 19,3 procento; 2006 m. – 46560), bei 8370 automobilių – birželio mėn. (iki 17,8 procento; 2006 m. – 7104). Taip pat paminėtinos tokios šalys kaip Italija, per pirmąjį pusmetį pardavusi 32160 automobilių (apie 6,4 procento; 2006 m. – 30218), bei 5322 automobilius – birželio mėn. (iki 2,1 procento; 2006 m. – 5211), Ispanija per pirmąjį pusmetį pardavusi 31732 automobilius (apie 5,1 procento; 2006 m. – 30188) ir 5271 automobilį – birželio mėn. (apie 6,1 procento; 2006 m. – 4969), Prancūzija per pirmąjį pusmetį pardavusi 27162 automobilius (apie 8,8 procento; 2006 m. – 24961) ir atitinkamai 4882 automobilius – birželio mėn. (apie 10,9 procento; 2006 m. – 4402) ir Švedija, pardavusi pirmąjį pusmetį 9071 automobilį (iki 25,0 procentų; 2006 m. – 7,258) bei 1368 automobilius – birželio mėn. (iki 1,9 procento; 2006 m. – 1342). „Audi” užregistravo didžiausią augimą per pirmuosius šešis mėnesius Rusijoje, kur pardavimai išaugo 76,3 procento iki 7,272 automobilių (2006 m. – 4142), o skaičius birželio mėn. siekė iki 72,1 procento – iki 1506 automobilių (2006 m. – 875).

Šiaurės ir Pietų Amerikoje „Audi” pardavimai sudarė apytikriai 56600 automobilių per pirmąjį metų pusmetį, t.y. 13,3 procento daugiau lyginant su praėjusiais metais (2006 m. – 49950). Birželio mėn. pardavimai buvo iki 1,9 procento didesni – apytikriai 9800 automobilių (2006 m. – 9605). JAV, trečiojoje pagal dydį užsienio rinkoje, pardavimai sudarė 45711 automobilių nuo sausio mėn. iki birželio mėn., t.y. 13,0 procentų daugiau (2006 m. – 40455). 7789 automobiliai buvo parduoti per birželio mėn. (3,1 procento mažiau; 2006 m. – 8039).

Azijos-Ramiojo Vandenyno regione „Audi” užregistravo apytikriai 65800 automobilių pardavimus per pirmuosius šešis metų mėnesius, t.y. 21,6 procento daugiau (2006 m. – 54110). Kinijoje (įskaitant Honkongą), antrojoje pagal dydį „Audi” užsienio rinkoje, bendrovė pardavė 49267 automobilius per pirmąjį metų pusmetį, 26,9 procento daugiau (2006 m. – 38838). Birželio mėn. šis skaičius buvo apytikriai 8589 automobiliai, ir sudarė apie 37,0 procentų (2006 m. – 6270). Po nežymaus kritimo per pirmąjį metų pusmetį iki 7527 automobilių (0,8 procento mažiau; 2006 m. – 7586), Japonija galėjo džiaugtis 12,0 procentų išaugimu birželio mėn. (1802 automobiliai; 2006 m. – 1609). „Audi” taip pat galėjo mėgautis smarkiu augimu Australijoje ir Indijoje. Per pirmąjį metų pusmetį pardavimai Australijoje išaugo 42,8 procento (3819 automobilių; 2006 m. – 2674), o birželio mėn. pardavimai siekė iki 52,0 procentų (672 automobiliai; 2006 m. – 442). Indijoje, kur „Audi” šių metų kovo mėn. įsteigė naują nacionalinių pardavimų bendrovę, pardavimai išaugo 48,2 procento (206 automobiliai; 2006 m. – 139) per pirmuosius šešis mėnesius ir 15,4 procento birželio mėn. (30 automobilių; 2006 m. – 26).

Sėkminga bei sparčiai auganti „Audi” rinka taip pat apėmė ir Vidurio Rytus. Pardavus 3223 automobilius, augimas čia sudarė iki 31.4 procento (2006 m. – 2452) pirmąjį metų pusmetį. 478 autombiliai, parduoti birželio mėn., reiškia 11,9 procento augimą (2006 m. – 427). Afrikos ir Artimųjų bei Vidurio Rytų rinkose „Audi” užregistravo 12,5 procento pardavimų augimą per pirmąjį metų pusmetį (apytikriai 14300 automobilių; 2006 m. – 12736) ir 9,2 procento – birželio mėn. (apie 2300; 2006 m. – 2118).

Vokietijos vidaus rinkoje, Weyler nustatytas tikslas – padidinti „Audi” rinkos dalį, buvo pasiektas tikrai įspūdingai. Užėmus 7,9 procento rinkos dalies, „Audi AG” pasiekė geriausius rezultatus Vokietijoje per visą bendrovės istoriją kaip labiausiai vertinamas gamintojas. Ataskaitiniais 2006 metais šis skaičius buvo 7,5 procento. Bendrovės rinkos dalis šių metų birželio mėn. netgi išaugo 8,2 procento (2006 m. – 7,2 procento). 24268 automobiliai buvo parduoti birželio mėn., t.y. 10,6 procento daugiau lyginant su praėjusiais metais. Per visą pirmąjį metų pusmetį, kur pirmuosius porą mėnesių stipriai lėmė PVM išaugimas Vokietijoje, „Audi”, nepaisant smunkančios bendrosios rinkos (0,3 procento mažiau; 2006 m. – 127498), savo klientams pateikė 127112 automobilių, išlaikydama aukštą ankstesnių metų pardavimų lygį.

Latvijoje ir Lietuvoje „Audi” savo klientams pristatė 588 automobilius (2006 m. – 411): 386 Latvijoje (2006 m. – 213) ir 210 Lietuvoje (2006 m. – 159). Latvijoje tai reiškia 81,0 procento augimą ir 2,23 rinkos dalį per pirmąjį metų pusmetį. Lietuvoje pardavimai išaugo 32,0 procentais.

„Per pirmąjį 2007 m. pusmetį mes pristatėme beveik tokį patį kiekį lengvųjų automobilių, kaip per visus 2005 m. Tai – labai geras augimas ir mes esame pasirengę tęsti „Audi” sėkmės istoriją. Pagrindinis vardinio ženklo veiksnys yra produkcija. Per pirmąjį 2007 m. pusmetį Audi atskleidė visą eilę akcentų – naujasis TT Roadster, R8 sportinis automobilis ir unikalaus dizaino „Audi A5” bei S5. Mes švetėme nesibaigiančią Audi R10 TDI pergalę Le Mans 24 Hours lenktynėse. Esame pasiruošę pirmauti aukščiausios kokybės rinkoje savo „Vorsprung durch Technick” – gyvo intelekto ir inovatyvios jėgos – dėka”, – sako „Audi” importuotojo Latvijoje ir Lietuvoje „Moller Auto Baltic” Generalinis direktorius Jan Perry Voldseth.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.