Pradėtos derybos dėl traukinio maršruto Klaipėda-Šilutė atnaujinimo. Jis prieš porą metų buvo nutrauktas dėl geležinkelio viaduko rekonstrukcijos.
Klaipėdos miesto meras Rimantas Taraškevičius teigė, kad ankščiau populiarus maršrutas buvo nutrauktas laikinai, todėl, pasibaigus rekonstrukcijai, viskas galėtų grįžti į senas vėžes.
„Savivaldybė priemiestiniams maršrutams negali skirti pinigų, nes tai nėra įteisinta įstatymiškai. Tačiau nemanau, kad tai turėtų sudaryti didelių problemų atnaujinant reisą, nes jis tikrai nebus nuostolingas „Lietuvos geležinkeliams”, – kalbėjo meras.
AB „Lietuvos geležinkeliai” atstovai sutinka, kad šis maršrutas yra perspektyvus, todėl atnaujinti jį neatsisako.
Anot bendrovės Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo komercijai Dalijaus Žebrausko, tam reikia atlikti kai kuriuos darbus.
„Pirmiausia reikia įvertinti kelio būklę ir nustatyti, ką reikia padaryti, kad traukiniu besinaudojantys žmonės komfortabiliai galėtų išlipti ir įlipti stotelėse. Būtina pastatyti paviljonus, ženklus, įrengti apšvietimą. Taip pat „Lietuvos geležinkeliai” norėtų sulaukti specialistų pagalbos formuojant optimalius tvarkaraščius. Tada lauktų antras etapas – būtina įsigyti lengvus, šiuolaikinius, mažos talpos vagonus, kurie būtų pritaikyti priemiestiniam kursavimui, nes ankstesnė technika tam nelabai tiko”, – pasakojo D. Žebrauskas.
Prie planuojamo atnaujinti maršruto Klaipėda-Šilutė svarstoma galimybė prijungti ir Kretingą.
„Kalbant apie tai, kyla transporto rotacijos klausimas. Jei Klaipėdoje mums įrengtų bazę, kuri galėtų aptarnauti aplinkinius rajonus, tuomet Kretinga neabejotinai papultų į maršrutų sąrašą” – kalbėjo D. Žebrauskas.