Neringos ženklą ir įvaizdžio strategiją kurs vilniečiai

Iki šių metų pabaigos bus sukurtas Neringos miesto prekės ženklas ir parengta įvaizdžio strategija. Šį projektą vykdys viešųjų ryšių bendrovės „PR Service/Edelman Affiliate” ir konsultacijų įmonės „NPR” konsorciumas, laimėjęs savivaldybės surengtą konkursą.

Pagal konsorciumo ir Neringos miesto savivaldybės pasirašytą sutartį, iki 2007-ųjų metų pabaigos bus atlikti išsamūs tyrimai, kuriais remiantis bus sukurtas miesto prekės ženklas – logotipas ir šūkis, bei parengta įvaizdžio strategija. Projekto tikslas – populiarinti kurortą ne tik Lietuvos, bet ir kitų šalių turistų, keliautojų, verslininkų tarpe. Tai savo ruožtu prisidės stiprinant vietinę bendruomenę, vystant vietos ekonomiką ir didinant užimtumo lygį, kartu saugojant ir puoselėjant trapią bei išskirtinę Kuršių nerijos aplinką.

„Dirbant su miesto, valstybės ar verslo įmonės įvaizdžiu svarbu matyti visumą, kiek įmanoma geriau įvertinti daugialypius kontekstus. Tik tokiu atveju komunikacija bus efektyvi, didins teigiamą žinomumą bei augins lankytojų srautus”, – sakė „PR Service/Edelman Affiliate” direktorius Linas Kontrimas.

Anot L.Kontrimo, šiam projektui bus pasitelktos pasaulinio „Edelman” tinklo kolegų iš Vokietijos, Skandinavijos, Lenkijos, Rusijos, Latvijos bei Estijos ekspertinės žinios bei patirtis. Įvertinta tai, jog minėtų šalių gyventojai yra aktualiausi Neringai, kaip poilsiautojai ar verslininkai.

„Įgyvendinant šį projektą svarbu užtikrinti, kad sukurta strategija bei prekės ženklas tarnautų ne tik vystant Neringos turizmo įvaizdį, bet ir kurtų pridėtinę vertę visos šalies mastu”, – sakė „NPR” direktorius Georgijus Tuleiko.

Jau prasidėję darbai bus vykdomi keliais etapais. Įvaizdžio formavimo strategiją, prekės ženklo ir jo panaudojimo koncepciją bei penkerių metų komunikacijos planą „PR Service/Edelman Affiliate” bei „NPR” konsorciumas ketina pristatyti lapkričio mėnesį. Šis projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų bei Lietuvos Respublikos lėšų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.