Dėl neįvykusios kelionės – ašaros

Atostogas svetur suplanavę žmonės negali būti tikri, kad išsvajota kelionė įvyks.

Klaipėdietė Virginija Krištaponienė įsitikinusi, kad iš jos šeimos kelionę organizavusi bendrovė tiesiog pasišaipė.

Moteris susigundė vadinamuoju paskutinės minutės pasiūlymu – kelione į Turkiją už keliskart mažesnę kainą.

„Susiruošti reikėjo labai greitai. Skubiai trims vaikams parūpinome pasus. Už juos teko sumokėti apie tris šimtus litų. Turizmo agentūros darbuotoja ragino kuo greičiau atvykti į biurą ir sudaryti sutartį, sumokėti pinigus. Atvykusios su dukra sužinojome, kad kelionė jau parduota“, – pasakojo pirmąkart atostogas užsienyje svajojusi praleisti moteris.

Kelionę kaip dovaną gimtadienio proga norėjusi padovanoti V.Krištaponienės dukra, sužinojusi naujieną, negalėjo sulaikyti ašarų.

Lietuvos turizmo verslo lyderės, bendrovės „West Express“ Klaipėdos filialo vadovas Aleksandras Šuršaliovas tvirtino, kad dėl neįvykusios kelionės kalta klientė. Esą ji atvyko per vėlai.

„Paskutinės minutės pasiūlymai pasirodo labai trumpam. Viešbučio negalime rezervuoti tol, kol klientas nepasirašęs sutarties ir nesumokėjęs pinigų. Klientei buvo pasakyta atvykti kuo greičiau, tačiau ji pavėlavo. Šiuo atveju mes visiškai nekalti“, – tikino bendrovės atstovas.

Dėl kelionių organizatorių kaltės klaipėdiečiai nukenčia nebe pirmą kartą.

Suklaidinta švieslentėje netiksliai nurodyto registracijos laiko, darbo reikalais iš Palangos oro uosto į Kopenhagą skridusi verslininkė Liudmila pavėlavo.

Ji prarado ne tik pusdienį brangaus laiko, bet ir beveik 700 litų. Jai teko pirkti kitą bilietą į vėlesnį reisą. Jokios patirtų nuostolių kompensacijos moteris negavo.

Kelionių organizatoriais pasipiktinusių žmonių skundų Lietuvos vartotojų institutas gauna itin daug. Instituto prezidentė Zita Čeponytė sakė, kad kelionių agentūros dažnai nepateisina keliautojų lūkesčių.

„Dauguma skundų yra pagrįsti. Siūlomų kelionių aprašymai būna labai gražūs, tačiau į vietą nuvykę žmonės nusivilia viešbučiais, aptarnavimo kokybe, negauna sutartų paslaugų. Pastaruoju metu ginčai dėl turizmo paslaugų dažnai pasiekia teismą“, – pasakojo pašnekovė.

Z.Čeponytė įsitikinusi, kad bendrovės „West Express“ darbuotojai turėjo įspėti klientę apie tai, kad kelionė jau parduota. Pasak Vartotojų instituto prezidentės, kelionių organizatoriai turėtų labiau rūpintis savo reputacija ir pasiūlyti klientui jį tenkinančią alternatyvą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Laisvalaikis su žyma , , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.