Japonai sukūrė pirmą pasaulyje traukinį su hibridiniu varikliu

Pirmasis pasaulyje keleivinis traukinys su hibridiniu dyzeliniu ir elektriniu varikliu, sukurtas Japonijos geležinkelio kompanijos „East Japan Railway“, visiškai parengtas eksploatacijai.

Kaip pranešama trečiadienį, nuo liepos 31 dienos toks traukinys kursuos tarp Obutidzavos ir Komoro stočių centrinėje Nagano prefektūroje.

Tvirtinama, kad hibridinis variklis leidžia 10 proc. sumažinti išlaidas kurui ir 60 proc. – kenksmingų medžiagų, išmetamų į atmosferą, kiekį. Hibridinio motoro veikimo principas nesiskiria nuo automobilių analogų – traukinys be triukšmo juda varomas elektra tiek padidinus greitį, tiek stabdant, o prie dyzelinio kuro pereina pasiekęs 30 km/val. greitį.

Galingos ličio baterijos, kurios perkraunamos judant traukiniui, įtaisytos traukinio stoge, o dyzelinis variklis – po vagono grindimis.

Ši geležinkelio kompanija kuria dar vieną energiją taupantį ir ekologiškai švarų traukinį su vandenilio varikliu – elektros energija susiformuoja įvykus deguonies ir vandenilio susijungimo cheminei reakcijai, o šalutiniu produktu tampa paprasti garai.

Tokio elektrinio traukinio pirmasis techninis bandymas vyko praėjusių metų spalį Jokohamoje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , . Įrašykite į adresyną nuolatinę nuorodą.

1 komentaras į "Japonai sukūrė pirmą pasaulyje traukinį su hibridiniu varikliu"

  1. simas

    O,cia tai daiktas,vandens ipyliai ir vazioji pas mergas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.